Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarek dla gospodarstw domowych oraz jednostek podległych, szkolenia, serwis komputerowy oraz ubezpieczenie w ramach realizacji projektu pn.: Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Brzeźnio

Publication date 2014-03-11
End date 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Gmina Brzeźnio
Miejscowość Brzeźnio
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81336 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008, 503000008, 665100008, 800000004, 805000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa zestawów komputerowych, drukarek, serwis komputerowy oraz ubezpieczenie komputerów:
1.1 Dostawa 65 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Ostatecznych będących gospodarstwami domowymi. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury, listwy zasilającej wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym.
1.2 Dostawa 97 szt. zestawów komputerowych dla Jednostek podległych. Zestawy komputerowe dla jednostek podległych gminie, będą w zależności od jednostki komputerami stacjonarnymi lub komputerami przenośnymi (notebookami) z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym.
1.3 Dostawa 8 szt. drukarek laserowych dla Jednostek podległych gminie.
1.4 Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby. Razem przeszkolonych zostanie 130 osób. Szkolenia przewidziano w maksymalnie 20 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera. W ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom.
1.5 Serwis sprzętu komputerowego - 65 szt. należących do Beneficjentów Ostatecznych.
1.6 Ubezpieczenie sprzętu komputerowego - 65 szt. należących do Beneficjentów Końcowych oraz przekazanych Jednostkom podległym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia w pełnym podanym zakresie,
z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
II. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy,
w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brzeźnio
Ulica ul. Wspólna 44
Nr domu 44
Miejscowosc Brzeźnio
Kod poczt 98-275
Wojewodztwo łódzkie
Tel 043 8203026, 043 8203024
Fax 043 8203671
Internet www.brzeznio.finn.pl
Regon 73093443000000
E mail ugbrzezno@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620) 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio z dopiskiem: wadium - Oznaczenie sprawy: R.271.6.2014. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć wraz z ofertą, w odrębnej kopercie oznaczonej: Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarek dla gospodarstw domowych oraz jednostek podległych, szkolenia, serwis komputerowy oraz ubezpieczenie w ramach realizacji projektu pn.: Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Brzeźnio. Oznaczenie sprawy: R.271.6.2014 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem: http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;981; zatrzymanie_wadium_na_podstawie_art._46 _ ust._4a_ustawy_-_prawo_zamowien_publicznych..html
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, należycie wykonali lub wykonują dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: - co najmniej jedno zamówienie na dostawę komputerów o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia), - co najmniej 1 zamówienia usługi szkoleniowej w zakresie obsługi komputera dla minimum 50 osób.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000,00 złotych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Do oferty należy dołączyć również dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ: 1) Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanej jednostki centralnej w teście Passmark CPU Mark wyniku minimum. 3500 punktów według wyników ze strony na dzień nie wcześniejszy niż 2014-01-01. 2) Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 4 wymogów stawianych jednostce centralnej. 3) Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 7 wymogów stawianych jednostce centralnej. 4) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanej jednostki centralnej. 5) Potwierdzenie spełnienia wymogu spełnienia przez oferowaną jednostkę centralną zestawu komputerowego normy Energy Star 5.0 poprzez wpis w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej, 6) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 7) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną 8) Oświadczenie Wykonawcy oferowanego zestawu komputerowego o spełnieniu norm głośności jednostki centralnej zgodnie z zapisami punktu 13 wymogów stawianych jednostce centralnej. 9) Oświadczenie wykonawcy, że serwis komputera będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 14 wymogów stawianych jednostkom centralnym 10) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 11) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 12) Oświadczenie wykonawcy, że serwis monitora będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 13 wymogów stawianych monitorom. 13) Dokument potwierdzający spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy TCO 6.0. lub równoważnej. 14) Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, ze strony http://cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego notebooka w teście Passmark CPU Mark wyniku minimum 3500 punktów według wyników ze strony na dzień nie wcześniejszy niż 2014-01-01 15) Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, ze strony internetowej potwierdzający osiągnięcie przez oferowany notebook w testach Sysmark 2012 Media Creation wynik min. 90 pkt oraz Sysmark 2012 3D Modeling wynik min. 95 pkt. 16) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego notebooka zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 17) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanego notebooka. 18) Potwierdzenie spełnienia wymogu spełnienia przez oferowanego notebooka normy Energy Star 5.0 poprzez wpis w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej. 19) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanego notebooka zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 20) Oświadczenie wykonawcy, że serwis notebooków będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 21 wymogów stawianych notebookom. 21) Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej drukarki zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną 22) Link do strony internetowej zapewniającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 23) Pisemna informacja o producencie, modelu i symbolu: - oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego, - oferowanego monitora zestawu komputerowego, - oferowanego notebooka. 24) Pisemną informację wskazującą nazwę oferowanego: - systemu operacyjnego, - oprogramowania biurowego, - programu antywirusowego, - programu do kontroli rodzicielskiej.
Inne dokumenty - formularz ofertowy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 11. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. - Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. - do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiany mogą dotyczyć: a) wynagrodzenia (ceny) przedmiotu zamówienia: - gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej. c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw.
Kryt cena A
Spec www www.brzeznio.finn.pl
Spec war Urząd Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44,98-275 Brzeźnio
Data skl 20/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44,98-275 Brzeźnio I piętro, sekretariat pok. nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)