Dostawa urządzeń elektronicznych i wyposażenia na potrzeby projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki

Publication date 2014-03-11
End date 2014-03-19 08:00:00
Instytucja Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Telewizje,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82126 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 301214306, 302131006, 302132007, 302321108, 302331521, 320000003, 323200002, 323246006, 331416233, 386521001, 386534001, 485200009, 486240007, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych
i wyposażenia w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych
w Gminie Suwałki.
2. Zamówienie odejmuje dostawę urządzeń elektronicznych i wyposażenia. Składa się
4 zadań (części):
1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak

2) Część 2- dostawa programu do obsługi przedszkola do Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak

3) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi

4) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak


3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-6 do
SIWZ - Formularzach cenowych.

4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29
i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych
i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych.

5. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne.

6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.

8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.

9. Dostawa wyposażenia:
1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki.
Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy.

2) Część 2- dostawa programu do obsługi przedszkola do Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki.
Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy.

3) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi nastąpi w jednej dostawie.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II
w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki.
Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy.

4) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki.
Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem
o terminie dostawy.

10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.

11. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.

12. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

dostawy - kody CPV:
Kody CPV

30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer biurkowy
30232110-8 Drukarki laserowe
30233152-1 Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD)
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32322000-6 Urządzenia multimedialne
32324600-6 Telewizory cyfrowe
33141623-3 Zestawy pierwszej pomocy
38652100-1 Projektory
38653400-1 Ekrany projekcyjne
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
48624000-7 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
Ulica ul. Kościuszki 71
Nr domu 71
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 87 5663121
Fax 87 5663121
Regon 79019271400000
E mail gzeas@gmina.suwalki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium. Wadium nie pobiera się.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zgodnym z niniejszą SIWZ wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 3. Płatność za zrealizowanie zamówienia dokonana będzie jednorazowo po zrealizowaniu całej dostawy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę faktur/rachunków wraz z protokołami odbioru podpisanymi przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 4. Warunkiem dokonania zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy jest realizacja wszystkich ustaleń zawartych w niniejszej umowie, w tym przekazanie Zamawiającemu wraz z fakturą/rachunkiem protokołów odbioru. 5. Termin płatności wynosi 14 dni od daty dostarczenia faktury/rachunku. W przypadku braku środków finansowych na koncie projektu płatność zostanie dokonana niezwłocznie po wpłynięciu kolejnej transzy dotacji bez odsetek za opóźnienie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przechowania dokumentów związanych realizacją zamówienia w tym także dokumentów finansowych nie krócej niż do 31.12.2020 r. 7. Na wezwanie Zamawiającego lub innych organów kontrolnych Wykonawca niezwłocznie zapewni wgląd do powyższych dokumentów wskazanym w wezwaniu osobom. 8. Zamawiający zażąda od Wykonawcy kary umownej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w następujących przypadkach: za opóźnienie wynoszące więcej niż 7 dni w dostawie w wysokości 5% wartości zamówienia brutto, za odstąpienie lub rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy - 10% wartości zamówienia, za odstąpienie lub rozwiązanie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - 10% wartości zamówienia. 9. Za powody uzasadniające rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności uznać należy: opóźnienie w realizacji dostawy wynoszące więcej niż 30 dni, dwukrotne dostarczenie artykułów niezgodnych ze specyfikacją zamówienia, skutkujące nie odebraniem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego całości lub części zamówienia, - brak reakcji wynoszący więcej niż 7 dni na zgłoszenie reklamacji. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b. działania siły wyższej; 2)polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3 przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4 aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kryt cena A
Spec www www.gmina.suwalki.pl
Spec war Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki
Data skl 19/03/2014
Godz skl 08:00
Miejsce Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)