Dostawa urządzeń elektronicznych i wyposażenia na potrzeby projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki
Publication date | 2014-03-11 |
End date | 2014-03-19 08:00:00 |
Instytucja | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach |
Miejscowość | Suwałki |
Województwo | podlaskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 82126 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 323220006, 301214306, 302131006, 302132007, 302321108, 302331521, 320000003, 323200002, 323246006, 331416233, 386521001, 386534001, 485200009, 486240007, 489000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych i wyposażenia w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki. 2. Zamówienie odejmuje dostawę urządzeń elektronicznych i wyposażenia. Składa się 4 zadań (części): 1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 2) Część 2- dostawa programu do obsługi przedszkola do Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak 3) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 4) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-6 do SIWZ - Formularzach cenowych. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 5. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 9. Dostawa wyposażenia: 1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 2) Część 2- dostawa programu do obsługi przedszkola do Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 3) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 4) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 11. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 12. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. dostawy - kody CPV: Kody CPV 30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające 30213100-6 Komputery przenośne 30213200-7 Komputer biurkowy 30232110-8 Drukarki laserowe 30233152-1 Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32324600-6 Telewizory cyfrowe 33141623-3 Zestawy pierwszej pomocy 38652100-1 Projektory 38653400-1 Ekrany projekcyjne 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 48624000-7 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach |
Ulica | ul. Kościuszki 71 |
Nr domu | 71 |
Miejscowosc | Suwałki |
Kod poczt | 16-400 |
Wojewodztwo | podlaskie |
Tel | 87 5663121 |
Fax | 87 5663121 |
Regon | 79019271400000 |
E mail | gzeas@gmina.suwalki.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium. Wadium nie pobiera się. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Wiedza | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zgodnym z niniejszą SIWZ wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 3. Płatność za zrealizowanie zamówienia dokonana będzie jednorazowo po zrealizowaniu całej dostawy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę faktur/rachunków wraz z protokołami odbioru podpisanymi przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 4. Warunkiem dokonania zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy jest realizacja wszystkich ustaleń zawartych w niniejszej umowie, w tym przekazanie Zamawiającemu wraz z fakturą/rachunkiem protokołów odbioru. 5. Termin płatności wynosi 14 dni od daty dostarczenia faktury/rachunku. W przypadku braku środków finansowych na koncie projektu płatność zostanie dokonana niezwłocznie po wpłynięciu kolejnej transzy dotacji bez odsetek za opóźnienie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przechowania dokumentów związanych realizacją zamówienia w tym także dokumentów finansowych nie krócej niż do 31.12.2020 r. 7. Na wezwanie Zamawiającego lub innych organów kontrolnych Wykonawca niezwłocznie zapewni wgląd do powyższych dokumentów wskazanym w wezwaniu osobom. 8. Zamawiający zażąda od Wykonawcy kary umownej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w następujących przypadkach: za opóźnienie wynoszące więcej niż 7 dni w dostawie w wysokości 5% wartości zamówienia brutto, za odstąpienie lub rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy - 10% wartości zamówienia, za odstąpienie lub rozwiązanie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - 10% wartości zamówienia. 9. Za powody uzasadniające rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności uznać należy: opóźnienie w realizacji dostawy wynoszące więcej niż 30 dni, dwukrotne dostarczenie artykułów niezgodnych ze specyfikacją zamówienia, skutkujące nie odebraniem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego całości lub części zamówienia, - brak reakcji wynoszący więcej niż 7 dni na zgłoszenie reklamacji. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b. działania siły wyższej; 2)polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3 przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4 aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.gmina.suwalki.pl |
Spec war | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki |
Data skl | 19/03/2014 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki |
Czy uniewaznienie | Tak |