Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski

Publication date 2014-03-12
End date 2014-03-20 10:30:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Koszule,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52355 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 182200007, 183320005, 184433009, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.:
dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a)Nr 03- OFERTA CENOWA na dostawę odzieży i obuwia roboczego;
b)Nr 04 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami;
c)Nr 05 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów.

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do magazynu Zamawiającego w Opolu-Wróblinie przy ul. Gawędy 66, własnym transportem i na własny koszt w następujących terminach:
a) poz. od 1 do 15 OFERTY CENOWEJ (załącznik Nr 03 do siwz), tj.: ubrania robocze, czapki robocze letnie, trzewiki robocze, obuwie z ochroną przeciwprzepięciową, obuwie gumowe, kurtki przeciwdeszczowe, koszule flanelowe, rękawice robocze wzmacniane, rękawice robocze drelichowe i powlekane -wampirki, kaski ochronne, spodnie ochronne dla pilarzy - w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 05 do siwz - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym:
-I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice
-II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole
-III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg
-IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnach Turawa i Magazyn.
b) poz. od 16 do 20 OFERTY CENOWEJ, tj.: ubrania robocze ocieplane, buty filcowo - gumowe, buty ocieplane oraz czapki robocze ocieplane w okresie od dnia 1 października 2014 r. do dnia 15 października 2014 r. w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 05 do siwz - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym:
-I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice
-II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole
-III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg
-IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Turawa.
Wszystkie produkty muszą spełniać normy określone w załączniku Nr 04 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami oraz posiadać znak zgodności z europejskimi normami CE, z zaznaczeniem właściwej kategorii.
Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w załączniku Nr 04.
Produkty wymienione w pozycjach: 1-3, 5-10, 15-19 OFERTY CENOWEJ będą posiadały oznaczenia rozmiaru w sposób określony w załączniku Nr 04.
1.1. Wykonawcy powinni dołączyć do oferty:
a)wzory odzieży i obuwia wszystkich produktów wymienionych w Ofercie cenowej i Wykazie asortymentowym z opisem zamawianych produktów i wymaganiami, celem dokonania oceny -jakości i estetyki wykonania.
Na plecach załączonej bluzy ubrania roboczego lub ubrania roboczego ocieplanego winien być umieszczony biały nadruk o treści RZGW WROCŁAW, według opisu zawartego w załączniku Nr 04 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - Wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami. Zamawiający dopuszcza dołączenie wzoru napisu jako osobnego załącznika na kuponie materiału odpowiedniego dla ubrań roboczych lub ubrań roboczych ocieplanych.
b)dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów (norm) określonych w załączniku Nr 04 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami, ponumerowane dla każdego produktu zgodnie z liczbą porządkową Oferty cenowej.
1.2. W terminie do 30 dni od daty zakończenia procedury przetargowej, oferenci winni odebrać na własny koszt załączony do oferty komplet z magazynu RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole (tel. 77-4544021 wew. 322, fax: 77-4537424).
Komplet obuwia i odzieży załączony do oferty wybranej przez komisję Przetargową stanowi komplet wzorcowy i winien być pozostawiony u Zamawiającego zgodnie z art. 97 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż :
a) dla obuwia oraz ubrań roboczych i ubrań roboczych ocieplanych - 24 miesiące;
b) dla pozostałej odzieży - 18 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Norwida 34
Nr domu 34
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3378800
Fax 071 3285048
Internet www.rzgw.wroc.pl
Regon 93210105300000
E mail zamowienia@rzgw.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Rodzaj zam inny Administracja Rządowa Niezespolona
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/10/2014
Wadium Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:400,00 zł (słownie: czterysta zł) przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać co najmniej 3 dostawy obejmujące odzież roboczą i obuwie robocze, w tym przynajmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia wykazu wykonanych dostaw, w którym wartości wykazanych dostaw wyrażone będą w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 lit. d Ustawy Pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyceniona tabela - Oferta cenowa na dostawę odzieży i obuwia roboczego. Wykonawca winien ją opracować w układzie zgodnym z układem OFERTY CENOWEJ stanowiącej zał. nr 03 niniejszej SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument należy przedstawić w oryginale. 5. Jeden wzorcowy komplet całego asortymentu odzieży i obuwia - wszystkich produktów, wymienionych w Ofercie cenowej i Wykazie asortymentowym z opisem zamawianych produktów i wymaganiami, celem dokonania oceny jakości i estetyki wykonania. Zaleca się, by wzorcowy komplet obuwia i odzieży dostarczony był w osobnym kartonie, opisanym wg poniższego wzoru: < DOKŁADNA NAZWA i ADRES WYKONAWCY > < DOKŁADNA NAZWA i ADRES ZAMAWIAJĄCEGO > PRZETARG NA < PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA> NIE OTWIERAĆ PRZED < TERMIN OTWARCIA OFERT> z dopiskiem: załącznik do oferty 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów (norm) określonych w załączniku Nr 04 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami, ponumerowane dla każdego produktu zgodnie z liczbą porządkową Oferty cenowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość i estetyka wykonania
Kryt 2p 30
Spec www www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 10,79 zł.
Data skl 20/03/2014
Godz skl 10:30
Miejsce siedziba Zamawiającego - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)