Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont i termomodernizacja oraz zagospodarowanie terenu

Publication date 2014-03-12
End date 2014-03-25 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52765 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 302000001, 374000002, 386000001, 395000007, 397000009, 344000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia w budynku pełniącego funkcję Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i Integracji Środowiskowej w Goszczycach Średnich w ramach zadania pn. Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont i termomodernizacja oraz zagospodarowanie terenu.
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia, wniesienie, montaż i ustawienie zgodnie z projektem umeblowania, sporządzonym przez Dostawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2014 lub 2013 roku, nieużywane, nie będące przedmiotem ekspozycji, posiadające wymagane parametry techniczne, znajdujące się w stanie nieuszkodzonym i sprawne technicznie, spełniające wymagane polskie normy. Montaż mebli oraz pozostałego wyposażenia powinien być wykonany profesjonalnie. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za przeprowadzony montaż.
Dostawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję na dostarczone wyposażenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
Ulica ul. Płocka 39
Nr domu 39
Miejscowosc Płońsk
Kod poczt 09-100
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 023 6622691
Fax 023 663 13 40
Internet www.plonsk.pl
Regon 13037784700000
E mail zp@plonsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 3
Wadium 1. Ustala się wadium do zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich. nasz znak: ZP.271.4.2014. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
Wiedza W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem min. 1 głównej dostawy, polegającej na dostawie mebli biurowych lub hotelowych (na wymiar) wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, (słownie: sto tysięcy złotych brutto). Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty: wykazu dostaw wg załącznika nr 7 do siwz, wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który będzie potwierdzał wykonanie min. 1 głównej dostawy, polegającej na dostawie mebli biurowych lub hotelowych (na wymiar) wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, (słownie: sto tysięcy złotych brutto). Do wykazu należy załączyć dowody, czy wykazana dostawa została wykonana należycie w postaci poświadczenia wydanego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia należy złożyć oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potencjal Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
Zdolne Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
Sytuacja Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2) w przypadku zmniejszenia urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki; 3) w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych. 4) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.plonsk.pl
Spec war Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro
Data skl 25/03/2014
Godz skl 09:00
Miejsce 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)