Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego wraz z peryferiami na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09 - 2 zadania, znak post.:AC/BZP/22/2014
Publication date | 2014-03-12 |
End date | 2014-03-21 10:00:00 |
Instytucja | Politechnika Wrocławska |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 82652 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 302130005, 302313000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z peryferiami na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09 - 2 zadania: Zadanie nr 1 - Komputery stacjonarne (3 szt.) i komputery przenośne/notebooki (3 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ; Zadanie nr 2 - Komputer stacjonarny (1 szt.) i komputer przenośny/notebook (1 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ. Miejsce dostawy: Adres dostawy do zadania 1: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Katedra Technologii Laserowych, Automatyzacji i Organizacji Produkcji ul. Łukasiewicza 5, 50-371 Wrocław; Adres dostawy do zadania 2: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn Katedra Inżynierii Biomedycznej, Mechatroniki i Teorii Mechanizmów ul. Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2 wynosi: a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu; b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu. Opis1. Zadanie nr 1 - Komputery stacjonarne (3 szt.) i komputery przenośne/notebooki (3 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ; Adres dostawy do zadania 1:Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Katedra Technologii Laserowych, Automatyzacji i Organizacji Produkcji ul. Łukasiewicza 5, 50-371 Wrocław. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia w zadaniu nr 1 wynosi: a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu; b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu.1. Zadanie nr 2 - Komputer stacjonarny (1 szt.) i komputer przenośny/notebook (1 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ. Adres dostawy do zadania 2: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn Katedra Inżynierii Biomedycznej, Mechatroniki i Teorii Mechanizmów ul. Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik4b do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia zadaniu nr 2 wynosi: a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu; b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu. 2. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Politechnika Wrocławska |
Ulica | ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 |
Nr domu | 27 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-370 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 071 3202182,3203145 |
Fax | 071 3202143 |
Internet | www.pwr.wroc.pl |
Regon | 55181193009000 |
E mail | bzp@pwr.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | - |
Wiedza | - |
Potencjal | - |
Zdolne | - |
Sytuacja | - |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Wypełniony i podpisany szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 5a, załącznik nr 5b do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dotyczy Zadania, na które składana jest oferta. |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. O ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w każdym zadaniu postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: 1) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.pwr.wroc.pl |
Spec war | Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, bud. A-5, 50-370 Wrocław. |
Data skl | 21/03/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 - sekretariat, bud. A-5, 50-370 Wrocław. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach umowy dotyczącej projektu nr POIG.01.01.02-00-022/09: Bioimplatny na potrzeby leczenia ubytków tkanki kostnej u chorych onkologicznych realizowanego w ramach działania 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, podziałania 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. |
Czy uniewaznienie | Tak |