Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Publication date 2014-03-12
End date 2014-03-21 11:30:00
Instytucja Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82864 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i atramentów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek - do Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim z siedzibą przy ul. Zakroczymskiej 30. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie, nie regenerowanych ani nierefabrykowanych, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 4.Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne oryginalnym - spełniającym równoważne oryginalnym parametry pod następującym warunkiem: a)tonery zamienniki muszą być tonerami fabrycznie nowymi posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe i jakościowe co najmniej takie jak tonery oryginalne potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta. b)tonery równoważne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż toner pochodzący od producenta urządzenia. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy wskazanie/udowodnienie równoważności oferowanych tonerów. 6.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie kopii certyfikatów lub raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów, 7.Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: DzU z 2010 r. Nr 138, poz. 935 ze zm.), podczas dokonywania oceny zgodności z zasadniczymi wymaganiami wyrób może być poddawany badaniom przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, jeżeli nie jest wymagane przeprowadzenie badań przez laboratorium niezależne od dostawcy i odbiorcy lub przez notyfikowane laboratorium, jeżeli jest wymagane przeprowadzenie badań przez laboratorium niezależne od dostawcy i odbiorcy. Zamawiający nie wymaga, aby badanie było przeprowadzone przez laboratorium niezależnie od dostawcy i odbiorcy, a co za tym idzie Zamawiający zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 pkt 1) cytowanej ustawy dopuszcza przedstawienie zaświadczeń wydanych przez oba wymienione podmioty zamiennie. 8.Oferowane materiały eksploatacyjne niezgodne z wyżej zamieszczonym opisem nie spełniają wymagań specyfikacji, Oferty zawierające tego typu materiały eksploatacyjne zostaną odrzucone jako niezgodne ze specyfikacją. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został przygotowany bez zastosowania dialogu technicznego, w tym warunki dostawy, znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
Ulica ul. Zakroczymska 30
Nr domu 30
Miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Kod poczt 05-100
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5122240
Fax 22 5122101
Internet www.bip.nowydwormaz.pl
Regon 01327034700000
E mail przetargi@nowydwormaz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości: 1)na 1 część zamówienia 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych, zero groszy), 2)na 2 część zamówienia 140,00 złotych (słownie: sto czterdzieści złotych, zero groszy), 3)na 3 część zamówienia 540,00 złotych (słownie: pięćset czterdzieści złotych, zero groszy), 4)na 4 część zamówienia 60,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy).
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy, stanowiących 15% zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego
Wiedza Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości min. 50 000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych, zero groszy) każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2) SIWZ. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody dotyczące głównych dostaw, określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są: poświadczenie wydane przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, lub załączone do niego dowody budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane, lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie kopii certyfikatów lub raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, w tym zmianę zakresu świadczenia Stron, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, w szczególności obejmować mogą one zmianę postanowień odnoszących się do terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4.Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodując rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub do zastosowania materiałów równoważnych. 5.Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy (np. zmiana stawki podatku VAT). 6.Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
Kryt cena A
Spec www www.bip.nowydwormaz.pl
Spec war Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 413
Data skl 21/03/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 101
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)