Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed sp. z o. o.
|
Ulica |
ul. Kutnowska 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
53-135
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 7504114
|
Fax |
071 7504113
|
Internet |
www.it-med.eu
|
Regon |
02056444800000
|
E mail |
radoslaw.cichy@it-med.eu
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
18/06/2014
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000, nr faksu 74 64 89 746 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być dołączone do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku nie wniesienia wadium w określonym terminie do składania ofert Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
o Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Wiedza |
o w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykonawca obowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy usługi, których przedmiotem było świadczenie usług w zakresie promocji projektu, w tym co najmniej jednej obejmującej swoim zakresem co najmniej: 2.1. zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych; 2.2. przygotowanie scenariusza, produkcja i emisja spotu promocyjnego dotyczącego projektu; 2.3 zaprojektowanie i zamieszczenie ogłoszeń prasowych; 2.4 zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej promującej projekt; 2.5 zorganizowanie konferencji prasowej, mającej na celu promocję projektu.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolne |
o za dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie zespołem minimum 2 osób o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: a) Ekspert ds. promocji projektów - posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu akcji/kampanii promocyjnych marketingowych, posiadający doświadczenie przy realizacji działań promocyjnych marketingowych w co najmniej jednym projekcie b) Ekspert ds. marketingu - posiadający wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku marketing public relations reklama, posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, jeżeli nie wiąże się to ze wzrostem ceny; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT w takim zakresie aby nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy; c) jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynikać będzie z okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Stron, a wprowadzenie zmiany warunkuje należytą realizację przedmiotu zamówienia; d) w przypadku zmian technologicznych w stosunku do założeń przyjętych w dokumentacji przetargowej, jeżeli wprowadzenie zmiany jest warunkiem należytej realizacji przedmiotu zamówienia; e) zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, inne omyłki polegające na niezgodności umowy ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści umowy f) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, g) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, h) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, i) nastąpi zmiana terminu zakończenia rzeczowego realizacji projektu, określonego w umowie o dofinansowanie nr UDA-RPDS.02.02.00-02-003/12-00 z dnia 14 maja 2013 r. 4. W przypadku zmiany terminu zakończenia rzeczowego realizacji projektu, określonego w umowie o dofinansowanie nr UDA-RPDS.02.02.00-02-003/12-00 z dnia 14 maja 2013 r., termin realizacji przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdz. III ust. 3 pkt. 2, 5, 6, 8 i 9 ulega automatycznemu przesunięciu o taką samą liczbę dni, o jaką nastąpiło przesunięcie terminu zakończenia rzeczowego realizacji projektu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.it-med.eu; www.zdrowie.walbrzych.pl
|
Spec war |
www.it-med.eu; www.zdrowie.walbrzych.pl
|
Data skl |
20/03/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed. Sp. z o.o. ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław, w sekretariacie.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest przez Pełnomocnika Zamawiających, którym jest Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed. Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław
w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie działających:
1) Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu-Lider
2) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu,
3) Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu,
4) Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 we Wrocławiu,
5) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
6) Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej,
7) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy,
8) Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu,
9) Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o.
2. Projekt pn. Dolnośląskie e-Zdrowie etap 2 - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.02.02.00-02-003/12-00 z dnia 14 maja 2013 r.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|