Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu Beneficjentom Ostatecznym w ramach projektu INTERNET w gminie Gózd - sz@nsą na lepsze jutro

Publication date 2014-03-13
End date 2014-03-21 10:00:00
Instytucja Gmina Gózd
Miejscowość Gózd
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 85760 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133108, 302313000, 487610000, 489000007, 724000004, 723180007, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu Beneficjentom Ostatecznym w ramach projektu INTERNET w gminie Gózd - sz@nsą na lepsze jutro
W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje:
1. dostawę 150 zestawów komputerowych z drukarką i oprogramowaniem dla Beneficjentów Ostatecznych,
2. świadczenie usługi dostępu do Internetu w 150 gospodarstwach domowych na terenie gminy Gózd przez okres 17 miesięcy nie dłużej jednak niż do 30.09.2015r.
3. modernizację dostarczonych zestawów komputerowych w zakresie podanym w Specyfikacji technicznej - załącznik Nr 1 do SIWZ w terminie od 01.07.2015r. do 31.08.2015r.
1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniających wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadających wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
Instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych powinny mieć miejsce w lokalach beneficjentów ostatecznych, którymi będzie 150 gospodarstw domowych wskazanych przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy,
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, odpowiednio oznakowanych i posiadających wszystkie wymagane deklaracje zgodności.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji, zgodnie z formularzem specyfikacji technicznej, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo - jakościowego sprzętu na:
- dostarczony sprzęt komputerowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Specyfikacja techniczna - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz musi:
a. być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż w roku 2013,
b. pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
c. posiadać oznaczenia CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, z godnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. 2010 r. Nr 138 poz. 935 ze zm.).
4. Oferowany sprzęt musi być objęty minimum gwarancją wyszczególnioną przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ świadczoną w miejscu instalacji lub za pośrednictwem punktu serwisowego zlokalizowanego na terenie powiatu radomskiego, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę serwisową, dostawa do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych i zwrot po wykonaniu naprawy w miejsce użytkowania sprzętu realizowana jest w całości przez Wykonawcę i na jego koszt.
5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
6. Oferowany sprzęt ma posiadać normy/certyfikaty wynikające ze Specyfikacji technicznej - załącznika Nr 1 do SIWZ. Za równoważne w.w normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach.
7. Wykonawca dostarczy, zamontuje, skonfiguruje i uruchomi urządzenia dostępowe zapewniające podłączenie komputerów do Internetu w 150 gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie gminy Gózd, będących Beneficjentami Ostatecznymi projektu INTERNET w gminie Gózd - sz@nsą na lepsze jutro.
8. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt dostarczy wszelkie urządzenia ub zestawy urządzeń niezbędnych do skonfigurowania podłączeń.
9. Wykonawca będzie świadczył usługi stałego dostępu do Internetu w 150 gospodarstwach domowych przez okres 17 miesięcy ale nie dłużej niż do 30.09.2015r. licząc od dnia ostatecznego odbioru usługi o parametrach określonych w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ oraz serwisowanie gwarancyjne i wsparcie techniczne dostępne dla Beneficjentów Ostatecznych.
10. Urządzenia służące do stałego dostępu do Internetu dostarczone w ramach przedmiotowego zamówienia, zostaną przekazane na własność użytkownikom końcowym po zakończeniu świadczenia usługi dostępu do Internetu.
11. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
12. Wykonawca wykona modernizację dostarczonych zestawów komputerowych w zakresie określonym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. Modernizacja nie może zakłócić przebiegu gwarancji Producenta i zostanie wykonana w terminie od 01.07.2015r. do 31.08.2015r.

Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych.
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gózd
Ulica ul. Radomska 7
Nr domu 7
Miejscowosc Gózd
Kod poczt 26-634
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 048 3202097
Fax 048 3202097
Regon 00053199600000
E mail budownictwo@gozd.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Zamawiający dopuszcza zamówienie uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 21.03.2014r. do godz.10:00 w podanej niżej formie. 1. W pieniądzu. 2. W poręczeniu bankowym lub w poręczeniu Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach bankowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zrealizowaniem co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne postanowienia umowy określone zostały we wzorze umowy. 2. Istnieje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.Kierując się zapisami art.144 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 907) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: a. jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć. 2. zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów w tym zakresie. 4.Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest protokół konieczności podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5.Protokół powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany umowy. 6.Ostateczną decyzję w sprawie dokonania zmian postanowień umowy podejmuje Kierownik Zamawiającego zatwierdzając protokół konieczności.
Kryt cena A
Spec www www.bip.gozd.pl
Spec war Urząd Gminy w Goździe ul. Radomska 7, 26-634 Gózd
Data skl 21/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Goździe ul. Radomska 7, 26-634 Gózd
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt INTERNET w gminie Gózd - sz@nsą na lepsze jutro - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu - eInclusion
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)