Dostawa środków do mycia i utrzymania czystości oraz worków i ścierek

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-27 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90764 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 398312400, 441740000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 - Preparaty do utrzymania czystości- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 - Odświeżacz powietrza- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 - Mleczko czyszczące i ścierki - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 4 - Środek do mycia i konserwacji powierzchni- 1 poz. asort. w ilości 40 szt.;
Zad. 5 - Worki foliowe- 10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 6 - Płyn do ręcznego mycia naczyń- 1 poz. asort. w ilości 80 szt.

Opis

Zad. 1 - Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 2 - Odświeżacz powietrza - 2 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 3 - Mleczko czyszczące i ścierki - 5 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 4 - Środek do mycia i konserwacji powierzchni - 1 poz. asort. w ilości 40 szt.;Zad. 5 - Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 6 - Płyn do ręcznego mycia naczyń- 1 poz. asort. w ilości 80 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Ulica ul. Monte Cassino 18
Nr domu 18
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 6775065
Fax 16 6775064
Regon 00031468400000
E mail dzp@wszp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt. 1 SIWZ : Zad. 1 - 7,50 PLN Zad. 2 - 310,00 PLN Zad. 3 - 1 834,00 PLN Zad. 4 - 23,00 PLN Zad. 5 - 7,20 PLN Zad. 6 - 2 160,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia 27.03.2014 r. do godz. 1000 tj. w terminie składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 6. Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje - na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 6 - stosownie do składanych ofert. 7. Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 1 poz. 1-3 mogą być stosowane w szpitalach. 8. Aktualna Karta charakterystyki preparatu nie starsza niż 2011r.- w przypadkach wymaganych prawem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a)Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.Zmiany następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.wszp.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D - pok. 225.
Data skl 27/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Biuro Podawcze - bud. D - pok. 226
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)