Dostawa listownika, broszury informacyjnej oraz produktów reklamowych promujących projekt Przebudowa intermodalnego terminalu kolejowego w Porcie Gdynia.
Publication date | 2014-03-18 |
End date | 2014-03-31 10:30:00 |
Instytucja | Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 90802 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 224620006, 301930008, 301990000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
W skład oczekiwanych produktów reklamowych i materiałów konferencyjnych wchodzą: 1)3 w 1: Ładowarka solarna z wbudowanym głośnikiem, w formie etui, zasilana z portu USB lub energią słoneczną, z karabińczykiem oraz zestawem przejściówek do różnego typu telefonów (minimum 4 sztuki, wymagane mini USB), Ilość: 200 szt. Nadruk jednokolorowy ciągu logo metodą transferu. 2)Butelka zintegrowana z wyciskaczem do cytrusów, plastikowa, z wbudowaną rurką do picia, pojemność min. 650ml, dopuszczona do kontaktu z żywnością, Ilość 50 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą tampodruku na butelce. 3)Pamięć USB w kształcie lokomotywy, wagonu lub pociągu o pojemności 16GB. Zamawiający dopuszcza różne materiały oraz kolory obudowy, określając jedynie wymogi odnośnie jej kształtu. Ilość: 150 szt. Nadruk/grawer (w zależności od zastosowanego materiału) ciągu logo na pamięci USB. 4)Ręcznik szybkoschnący wykonany z higroskopijnej mieszanki włókien sztucznych, zapakowany w przewiewny siatkowy pokrowiec - woreczek ze ściągaczem. Waga: minimum 150g. Wymiary po rozłożeniu: minimum 60cm x 120cm. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą sitodruku na woreczku lub na trwale doczepionej do woreczka metce. 5)Zestaw do czyszczenia obuwia minimum 5 częściowy (nie wliczając opakowania/etui), zawierający minimum: 1 bezbarwny lakier/ pastę do butów, 2 drewniane szczotki do butów, łyżkę do butów oraz inne akcesoria do pielęgnacji obuwia (np. ściereczka, gąbka, polerka), zapakowane w etui. Ilość: 50 szt. Nadruk jednokolorowy ciągu logo, ustaloną ( w zależności od materiału etui) trwałą metodą nadruku na etui. 6)Zestaw gier - min. 5 gier zapakowanych w eleganckie drewniane pudełko (np. szachy, warcaby, backgammon, barykada, domino, trik-trak, karty, kości itp.). Ilość: 50 szt. Nadruk ciągu logo metodą tampodruku na pudełku lub inną metodą ustaloną z zamawiającym. 7)Torba termiczna na dużą butelkę (1,5l), wykonana z nylonu, z systemem roll-up. Zapinana na rzep i zatrzask. Wymiary: 38cm x 17cm x 1cm lub porównywalne. Ilość: 50 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą sitodruku lub tampodruku na torbie. 8)Płaszcz przeciwdeszczowy wielokrotnego użytku z miękkiego, trwałego materiału, zapinany na zatrzaski, z kapturem i kieszeniami, pakowany w etui/torebkę. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą termotransferu, sitodruku lub tampodruku na etui/torebce, dodatkowo na płaszczu, na wysokości klatki piersiowej lub w innym ustalonym z zamawiającym miejscu. 9)Smycz z ekoskóry i metalu, o długości łańcuszka 390mm lub porównywalnej, pakowana w blister i woreczek foliowy, Ilość: 100 szt. Grawer ciągu logo na smyczy, ewentualnie nadruk na części wykonanej z ekoskóry ( w zależności od konstrukcji smyczy). 10)Magnetyczna wańka-wstańka/ ludzik z magnetyczną głową, utrzymującą spinacze do papieru. Wykonana z miękkiego materiału PU lub porównywalnego. W zestawie min. 5 kolorowych spinaczy. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo na korpusie ludzika. 11)Papier firmowy/listownik: format A4, gramatura papieru min. 85 - max. 95 g / m2. Papier typu Zeta Laser lub inny o porównywalnej jakości (gładki, śnieżnobiały). Ilość: 3000 szt. Nadruk: pełno kolorowy - według projektu przedstawionego przez Zamawiającego, trwały - zarówno przy wykorzystaniu listownika na drukarkach atramentowych, jak i laserowych. 12)Broszura informacyjna z użyciem indywidualnego wykrojnika: Format: ok. 630x148 mm łamane (równolegle do boku 148 mm) w dwóch miejscach - do rozmiaru (po złożeniu) A5. Papier: kreda 300 g/m². Kolor: Full color dwustronnie. Strona zewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. Strona wewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. Sztancowanie kształtu (zależnego od przyjętego projektu) na 1 skrzydle (nie większe niż A5). Wykonanie projektu broszury (przynajmniej 2 projekty do wyboru i na żądanie zleceniodawcy dalsza korekta wybranej wersji). Ilość: 300 szt. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. |
Ulica | ul. Rotterdamska 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-337 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 627 40 36 |
Fax | 058 6274578 |
Internet | www.port.gdynia.pl |
Regon | 19192057700000 |
E mail | a.soszynski@port.gdynia.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Port Morski |
Rodzaj zam inny | Port Morski |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 09/05/2014 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie figurują w wykazie wykonawców, którzy wyrządzili szkodę - wg art. 154, pkt. 5 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami); 2)nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów. |
Sytuacja | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie figurują w wykazie wykonawców, którzy wyrządzili szkodę - wg art. 154, pkt. 5 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami); 2)nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić wyłącznie w drodze zmiany Umowy w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 2.Zmieniony termin, o którym mowa w § 2, nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności, o których mowa w ust. 1 oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków takich okoliczności. 3.Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego na piśmie o każdym przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy, z podaniem przyczyny wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 60 |
Kryt 2 | Jakość |
Kryt 2p | 40 |
Spec www | http://www.port.gdynia.pl/pl/przetargi/aktualne-przetargi |
Spec war | Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Zarządzania Projektami Unijnymi, ul. Rotterdamska 9; 81-337 Gdynia, pok. 113. |
Data skl | 31/03/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Zarządzania Projektami Unijnymi, ul. Rotterdamska 9; 81-337 Gdynia, pok. 113. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Inwestycja Przebudowa intermodalnego terminalu kolejowego w Porcie Gdynia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Umowa o dofinansowanie nr POIS. 07.04.00-00-028/13-00, w ramach działania 7.4. Rozwój Transportu Morskiego, priorytetu VII Transport Przyjazny Środowisku, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, zawarta została w Warszawie w dniu 30.12.2013 r., www.cupt.gov.pl |
Czy uniewaznienie | Nie |