Dostawa listownika, broszury informacyjnej oraz produktów reklamowych promujących projekt Przebudowa intermodalnego terminalu kolejowego w Porcie Gdynia.

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-31 10:30:00
Instytucja Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Organizatory i akcesoria,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90802 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 301930008, 301990000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W skład oczekiwanych produktów reklamowych i materiałów konferencyjnych wchodzą:
1)3 w 1: Ładowarka solarna z wbudowanym głośnikiem, w formie etui, zasilana z portu USB lub energią słoneczną, z karabińczykiem oraz zestawem przejściówek do różnego typu telefonów (minimum 4 sztuki, wymagane mini USB), Ilość: 200 szt. Nadruk jednokolorowy ciągu logo metodą transferu.
2)Butelka zintegrowana z wyciskaczem do cytrusów, plastikowa, z wbudowaną rurką do picia, pojemność min. 650ml, dopuszczona do kontaktu z żywnością, Ilość 50 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą tampodruku na butelce.
3)Pamięć USB w kształcie lokomotywy, wagonu lub pociągu o pojemności 16GB. Zamawiający dopuszcza różne materiały oraz kolory obudowy, określając jedynie wymogi odnośnie jej kształtu. Ilość: 150 szt. Nadruk/grawer (w zależności od zastosowanego materiału) ciągu logo na pamięci USB.
4)Ręcznik szybkoschnący wykonany z higroskopijnej mieszanki włókien sztucznych, zapakowany w przewiewny siatkowy pokrowiec - woreczek ze ściągaczem. Waga: minimum 150g. Wymiary po rozłożeniu: minimum 60cm x 120cm. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą sitodruku na woreczku lub na trwale doczepionej do woreczka metce.
5)Zestaw do czyszczenia obuwia minimum 5 częściowy (nie wliczając opakowania/etui), zawierający minimum: 1 bezbarwny lakier/ pastę do butów, 2 drewniane szczotki do butów, łyżkę do butów oraz inne akcesoria do pielęgnacji obuwia (np. ściereczka, gąbka, polerka), zapakowane w etui. Ilość: 50 szt. Nadruk jednokolorowy ciągu logo, ustaloną ( w zależności od materiału etui) trwałą metodą nadruku na etui.
6)Zestaw gier - min. 5 gier zapakowanych w eleganckie drewniane pudełko (np. szachy, warcaby, backgammon, barykada, domino, trik-trak, karty, kości itp.). Ilość: 50 szt. Nadruk ciągu logo metodą tampodruku na pudełku lub inną metodą ustaloną z zamawiającym.
7)Torba termiczna na dużą butelkę (1,5l), wykonana z nylonu, z systemem roll-up. Zapinana na rzep i zatrzask. Wymiary: 38cm x 17cm x 1cm lub porównywalne. Ilość: 50 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą sitodruku lub tampodruku na torbie.
8)Płaszcz przeciwdeszczowy wielokrotnego użytku z miękkiego, trwałego materiału, zapinany na zatrzaski, z kapturem i kieszeniami, pakowany w etui/torebkę. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo metodą termotransferu, sitodruku lub tampodruku na etui/torebce, dodatkowo na płaszczu, na wysokości klatki piersiowej lub w innym ustalonym z zamawiającym miejscu.
9)Smycz z ekoskóry i metalu, o długości łańcuszka 390mm lub porównywalnej, pakowana w blister i woreczek foliowy, Ilość: 100 szt. Grawer ciągu logo na smyczy, ewentualnie nadruk na części wykonanej z ekoskóry ( w zależności od konstrukcji smyczy).
10)Magnetyczna wańka-wstańka/ ludzik z magnetyczną głową, utrzymującą spinacze do papieru. Wykonana z miękkiego materiału PU lub porównywalnego. W zestawie min. 5 kolorowych spinaczy. Ilość: 100 szt. Nadruk pełnokolorowy ciągu logo na korpusie ludzika.
11)Papier firmowy/listownik: format A4, gramatura papieru min. 85 - max. 95 g / m2. Papier typu Zeta Laser lub inny o porównywalnej jakości (gładki, śnieżnobiały). Ilość: 3000 szt. Nadruk: pełno kolorowy - według projektu przedstawionego przez Zamawiającego, trwały - zarówno przy wykorzystaniu listownika na drukarkach atramentowych, jak i laserowych.
12)Broszura informacyjna z użyciem indywidualnego wykrojnika: Format: ok. 630x148 mm łamane (równolegle do boku 148 mm) w dwóch miejscach - do rozmiaru (po złożeniu) A5. Papier: kreda 300 g/m². Kolor: Full color dwustronnie. Strona zewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. Strona wewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. Sztancowanie kształtu (zależnego od przyjętego projektu) na 1 skrzydle (nie większe niż A5). Wykonanie projektu broszury (przynajmniej 2 projekty do wyboru i na żądanie zleceniodawcy dalsza korekta wybranej wersji). Ilość: 300 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
Ulica ul. Rotterdamska 9
Nr domu 9
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-337
Województwo pomorskie
Tel 058 627 40 36
Fax 058 6274578
Internet www.port.gdynia.pl
Regon 19192057700000
E-mail a.soszynski@port.gdynia.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Port Morski
Rodzaj zam inny Port Morski
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/05/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie figurują w wykazie wykonawców, którzy wyrządzili szkodę - wg art. 154, pkt. 5 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami); 2)nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie figurują w wykazie wykonawców, którzy wyrządzili szkodę - wg art. 154, pkt. 5 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami); 2)nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić wyłącznie w drodze zmiany Umowy w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 2.Zmieniony termin, o którym mowa w § 2, nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności, o których mowa w ust. 1 oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków takich okoliczności. 3.Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego na piśmie o każdym przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy, z podaniem przyczyny wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz http://www.port.gdynia.pl/pl/przetargi/aktualne-przetargi
Adres uzyskania siwz Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Zarządzania Projektami Unijnymi, ul. Rotterdamska 9; 81-337 Gdynia, pok. 113.
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Zarządzania Projektami Unijnymi, ul. Rotterdamska 9; 81-337 Gdynia, pok. 113.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja Przebudowa intermodalnego terminalu kolejowego w Porcie Gdynia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Umowa o dofinansowanie nr POIS. 07.04.00-00-028/13-00, w ramach działania 7.4. Rozwój Transportu Morskiego, priorytetu VII Transport Przyjazny Środowisku, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, zawarta została w Warszawie w dniu 30.12.2013 r., www.cupt.gov.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)