Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach Domu Dziecka w Kątach Wrocławskich celem dostosowania do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych

Publication date 2014-03-20
End date 2014-04-02 11:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Światła sygnalizacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95054 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 315180000, 442212203
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach Domu Dziecka w Kątach Wrocławskich celem dostosowania do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Dom Dziecka w Kątach Wrocławskich położony przy ul. 1-go Maja 43; 55-050 Kąty Wrocławskie - budynki oznaczone
nr 1, 3 i 4.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych na obiekcie w dwóch etapach, obejmujących między innymi:
1) Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego na klatkach schodowych - obejmującego
I etap robót,
2) Impregnację środkami przeciwpożarowymi schodów, podłóg i ścian wykonanych
z drewna na ciągach ewakuacyjnych - obejmującego I etap robót,
3) Wykonanie klap oddymiających na klatach schodowych - obejmującego II etap robót,
4) Wymianę drzwi na przeciwpożarowe EI 30 z pomieszczeń na ciągi ewakuacyjne i klatki schodowe wraz z przemurowaniem części ścian na klatkach schodowych - obejmującego II etap robót.
4. Wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia :
1) całość prac należy wykonać zgodnie przedmiarem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie
z przepisami prawa i ze sztuką budowlaną oraz za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy,
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Ulica ul. Kościuszki 131
Nr domu 131
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-440
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48 71 72 21 700
Fax +48 71 72 21 706
Internet http://www.powiatwroclawski.pl
Regon 93195012300000
E mail starostwo@powiatwroclawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu będzie wymagał wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (min.) jedną robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w obiekcie użyteczności publicznej na kwotę min. 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Jeśli wykonawcy składają ofertę wspólnie i przedkładają kilka polis wystawionych na poszczególnych wykonawców, warunek jest spełniony jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PO
Liczba wyk 5
Wybor wyk 1. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg następujących kryteriów: 1) Doświadczenie 2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa. 2. Oceniając doświadczenie, Zamawiający przyzna: 1) po 5 pkt. za każdą wykazaną ponad wymagane minimum (jako warunek udziału w postępowaniu) robotę budowlaną dotyczącą wykonania prac ogólnobudowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, potwierdzoną dowodami. 2) po 1 pkt. za każdą wykazaną ponad wymagane minimum (jako warunek udziału w postępowaniu) robotę budowlaną dotyczącą wykonania prac ogólnobudowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kwotę mniejszą niż 100 000,00 zł, potwierdzoną dowodami. 3. Oceniając sytuację ekonomiczną i finansową, Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każde 100 000 złotych wykazane ponad wymagane minimum sumy gwarancyjnej. 4. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką sama liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których liczba wykonanych robót budowlanych, określonych jako minimum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, będzie większa.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) Zmiany osobowe i podwykonawców: a) Zmiana osób i podwykonawców realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te i podwykonawcy ci, będą spełniali warunki udziału i wymagania określone we wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu oraz SIWZ. 2) Pozostałe zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca. c) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana wysokości podatku VAT, d) przypadki losowe (np. zgony), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
Kryt cena A
Spec war w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. 103, I p.
Data skl 02/04/2014
Godz skl 11:00
Miejsce w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/. 4. W umowie o roboty budowlane Wykonawca i Zamawiający zapiszą (ustalą) zakres i wartość robót, które Wykonawca będzie wykonywał siłami własnymi, a które za pomocą podwykonawców. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian. 6. Pozostałe postanowienia dotyczące zasad zawierania umów o podwykonawstwo, określenie trybu ich uzgodnień, zasad wypłaty wynagrodzenia oraz bezpośredniej wypłaty wynagrodzenia podwykonawcom, zostaną szczegółowo uregulowane w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)