Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Kościuszki 131
|
Nr domu |
131
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-440
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+48 71 72 21 700
|
Fax |
+48 71 72 21 706
|
Internet |
http://www.powiatwroclawski.pl
|
Regon |
93195012300000
|
E-mail |
starostwo@powiatwroclawski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2014
|
Wadium |
1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu będzie wymagał wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (min.) jedną robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w obiekcie użyteczności publicznej na kwotę
min. 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Jeśli wykonawcy składają ofertę wspólnie i przedkładają kilka polis wystawionych na poszczególnych wykonawców, warunek jest spełniony jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PO
|
Liczba wyk |
5
|
Wybor wyk |
1. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg następujących kryteriów:
1) Doświadczenie
2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
2. Oceniając doświadczenie, Zamawiający przyzna:
1) po 5 pkt. za każdą wykazaną ponad wymagane minimum (jako warunek udziału
w postępowaniu) robotę budowlaną dotyczącą wykonania prac ogólnobudowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, potwierdzoną dowodami.
2) po 1 pkt. za każdą wykazaną ponad wymagane minimum (jako warunek udziału
w postępowaniu) robotę budowlaną dotyczącą wykonania prac ogólnobudowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kwotę mniejszą niż 100 000,00 zł, potwierdzoną dowodami.
3. Oceniając sytuację ekonomiczną i finansową, Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każde 100 000 złotych wykazane ponad wymagane minimum sumy gwarancyjnej.
4. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką sama liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których liczba wykonanych robót budowlanych, określonych jako minimum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, będzie większa.
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) Zmiany osobowe i podwykonawców:
a) Zmiana osób i podwykonawców realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te i podwykonawcy ci, będą spełniali warunki udziału i wymagania określone we wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu oraz SIWZ.
2) Pozostałe zmiany:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia),
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca.
c) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana wysokości podatku VAT,
d) przypadki losowe (np. zgony), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. 103, I p.
|
Data składania wniosków |
02/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę.
3. W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/.
4. W umowie o roboty budowlane Wykonawca i Zamawiający zapiszą (ustalą) zakres i wartość robót, które Wykonawca będzie wykonywał siłami własnymi, a które za pomocą podwykonawców.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów
o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian.
6. Pozostałe postanowienia dotyczące zasad zawierania umów o podwykonawstwo, określenie trybu ich uzgodnień, zasad wypłaty wynagrodzenia oraz bezpośredniej wypłaty wynagrodzenia podwykonawcom, zostaną szczegółowo uregulowane w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|