Dostawa dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu fabrycznie nowego, nieużywanego i nieregenerowanego sprzętu teleinformatycznego. Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe Pakiet 5 - Czytniki kodów Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów

Publication date 2014-03-25
End date 2014-04-03 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63401 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302110001, 302130005, 302131006, 302133008, 302300000, 302360002, 302372001, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu fabrycznie nowego, nieużywanego i nieregenerowanego sprzętu teleinformatycznego.
Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne
Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny
Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery
Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe
Pakiet 5 - Czytniki kodów
Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Opis

Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 5 - Czytniki kodów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-354
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet www.rckik.poznan.pl http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Regon 00029383500000
E mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: dla Pakietu Nr 1 - 2.000,00 zł brutto dla Pakietu Nr 2 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 2 - 700,00 zł brutto dla Pakietu Nr 4 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 5 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 6 - 50,00 zł brutto Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. 26 Oddział Poznań nr konta 74109018540000000101988775. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie pok. nr 108 (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego, o wartości Opis wymaganego doświadczenia: Pakiet 1 - 50.000,- zł brutto Pakiet 2 - 4.000,- zł brutto Pakiet 3 - 18.000,- zł brutto Pakiet 4 - 6.000,- zł brutto Pakiet 5 - 4.000,- zł brutto Pakiet 6 - 1.000,- zł brutto
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Opis wymaganego doświadczenia: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego, o łącznej wartości Pakiet 1 - 50.000,- zł brutto Pakiet 2 - 4.000,- zł brutto Pakiet 3 - 18.000,- zł brutto Pakiet 4 - 6.000,- zł brutto Pakiet 5 - 4.000,- zł brutto Pakiet 6 - 1.000,- zł brutto UWAGA W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty informacje o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: a/ w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzenia, pod warunkiem, ze urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem ceny przedstawionej w ofercie. b/ w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego c/ zmiany cen na korzyść Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych, d/ zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, e/ zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie.
Kryt cena A
Spec www www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Spec war Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok.108
Data skl 03/04/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok.108
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów - udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego - Wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert, za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu - udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania - Koszt wykonania przez Zamawiającego monochromatycznej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 0,45 zł/str. - Koszt wykonania przez Zamawiającego kolorowej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 2,50 zł/str.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)