Dostawa dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu fabrycznie nowego, nieużywanego i nieregenerowanego sprzętu teleinformatycznego. Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe Pakiet 5 - Czytniki kodów Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63401 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302110001, 302130005, 302131006, 302133008, 302300000, 302360002, 302372001, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu fabrycznie nowego, nieużywanego i nieregenerowanego sprzętu teleinformatycznego.
Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne
Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny
Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery
Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe
Pakiet 5 - Czytniki kodów
Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Opis

Pakiet 1 - Urządzenia teleinformatyczne
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 2 - Sprzęt peryferyjny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 3 - Drukarki, faksy i skanery

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 4 - Drukarki termotransferowe
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 5 - Czytniki kodów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet 6 - Uchwyty do monitorów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-354
Województwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet www.rckik.poznan.pl http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Regon 00029383500000
E-mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: dla Pakietu Nr 1 - 2.000,00 zł brutto dla Pakietu Nr 2 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 2 - 700,00 zł brutto dla Pakietu Nr 4 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 5 - 200,00 zł brutto dla Pakietu Nr 6 - 50,00 zł brutto Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. 26 Oddział Poznań nr konta 74109018540000000101988775. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie pok. nr 108 (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego, o wartości Opis wymaganego doświadczenia: Pakiet 1 - 50.000,- zł brutto Pakiet 2 - 4.000,- zł brutto Pakiet 3 - 18.000,- zł brutto Pakiet 4 - 6.000,- zł brutto Pakiet 5 - 4.000,- zł brutto Pakiet 6 - 1.000,- zł brutto
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Opis wymaganego doświadczenia: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego, o łącznej wartości Pakiet 1 - 50.000,- zł brutto Pakiet 2 - 4.000,- zł brutto Pakiet 3 - 18.000,- zł brutto Pakiet 4 - 6.000,- zł brutto Pakiet 5 - 4.000,- zł brutto Pakiet 6 - 1.000,- zł brutto UWAGA W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty informacje o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: a/ w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzenia, pod warunkiem, ze urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem ceny przedstawionej w ofercie. b/ w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego c/ zmiany cen na korzyść Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych, d/ zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, e/ zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Adres uzyskania siwz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok.108
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok.108
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów - udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego - Wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert, za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu - udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania - Koszt wykonania przez Zamawiającego monochromatycznej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 0,45 zł/str. - Koszt wykonania przez Zamawiającego kolorowej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 2,50 zł/str.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)