Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013

Publication date 2014-03-26
End date 2014-04-09 10:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Tablice,
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101520 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391112000, 391300002, 391340000, 391210006, 301950002, 391413005, 392243403, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu cenowym.
2.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport, rozładunek i montaż dostarczonych materiałów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
4.Podane w załączniku nr 2 kolory poszczególnych mebli są kolorami orientacyjnymi. Ze względu na prawa autorskie do projektu wyposażenia wnętrza, przed zrealizowaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Pracownią Projektową PROJEKTOR poszczególne kolory mebli.
5.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa, montaż mebli i wyposażenia do MULTICENTRUM przy ulicy Witosa 4 A, 16-400 Suwałki. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy.
6.Zamawiający wymaga aby dostarczone meble i wyposażenie spełniały wymagania pod względem BHP oraz posiadały Certyfikat higieniczności E-1.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów
i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ.
8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
9.Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
Ulica ul. E. Plater 33A
Nr domu 33A
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 0-87 5656246
Fax 0-87 5656246
Regon 00057986200000
E mail bpsuwalki@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na całość zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach nr 40 1240 5211 1111 0010 5596 1274 w terminie do dnia 09.04.2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - musi być wniesione do Sekretariatu Biblioteki, ul. Emilii Plater 33A, 16-400 Suwałkach - pokój nr 13 przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Potencjal Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1.terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2)przedłużenie terminu realizacji zamówienia publicznego pn Remont i adaptacja pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A na Interaktywne centrum nauki i techniki MULTICENTRUM w ramach Biblioteki; 3)działania siły wyższej; 2.polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3.przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody
Kryt cena A
Spec www http://bpsuwalki.pl/
Spec war Bibliotece Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. Emilii Plater 33 A, 16-400 Suwałki, w pokoju nr 13
Data skl 09/04/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Bibliotece Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. Emilii Plater 33 A, 16-400 Suwałki, w pokoju nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)