Data publikacji |
2014-03-26 |
Data zakończenia |
2014-04-09 10:00:00 |
Instytucja |
Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej |
Miejscowość |
Suwałki |
Województwo |
podlaskie |
Branża |
- Tablice,
- Meble,
- Siedziska,
- Biurka i stoły,
- Meble biurowe,
- Meble komputerowe,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
101520 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391000003, 391112000, 391300002, 391340000, 391210006, 301950002, 391413005, 392243403, 444100007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
|
Ulica |
ul. E. Plater 33A
|
Nr domu |
33A
|
Miejscowość |
Suwałki
|
Kod Pocztowy |
16-400
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
0-87 5656246
|
Fax |
0-87 5656246
|
Regon |
00057986200000
|
E-mail |
bpsuwalki@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2014
|
Wadium |
1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na całość zamówienia.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).
2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach nr 40 1240 5211 1111 0010 5596 1274 w terminie do dnia 09.04.2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie.
Wadium w pozostałych formach - oryginały - musi być wniesione do Sekretariatu Biblioteki, ul. Emilii Plater 33A, 16-400 Suwałkach - pokój nr 13 przed upływem terminu składania ofert.
3.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Potencjał |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1.terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
2)przedłużenie terminu realizacji zamówienia publicznego pn Remont i adaptacja pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A na Interaktywne centrum nauki
i techniki MULTICENTRUM w ramach Biblioteki;
3)działania siły wyższej;
2.polepszenia parametrów technicznych dostawy;
3.przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
4.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bpsuwalki.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Bibliotece Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. Emilii Plater 33 A, 16-400 Suwałki, w pokoju nr 13
|
Data składania wniosków |
09/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Bibliotece Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. Emilii Plater 33 A, 16-400 Suwałki, w pokoju nr 13
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości
|
Czy unieważnienie |
Nie
|