Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni w żłobku oraz urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni w przedszkolu przy ulicy Wolskiej 5 w Lublinie.
Publication date | 2012-08-28 |
End date | 2012-09-05 12:30:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 318930 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391500008, 391410002, 391212008, 391410003, 391413005, 392210007, 427161205, 427170005, 454000001, 453300009, 453100003 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni żłobka, 2. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni przedszkola, 3. Podłączenie urządzeń do istniejących instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej technologicznej i bytowej, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej 4. Wszystkie urządzenia i wyposażenie objęte zakresem przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać zestawieniu wyposażenia oraz wykazami wyposażenia technologicznego kuchni przedszkola, a w zakresie odnoszącym się do wykonania mebli powinny także odpowiadać wymaganiom ogólnym. 5. Oferowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia, powinny zmieścić się w przewidzianych dla nich lokalizacjach określonych odpowiednio w projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni żłobka/parter i I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego pralni i suszarni żłobka/I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola/rzut piwnic. 6. Przed przystąpieniem do realizacji dostawy do obowiązków Wykonawcy należy: 6.1.wykonanie inwentaryzacji budowlanej (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD) pomieszczeń związanych z układem technologicznym kuchni i pralni żłobka, kuchni przedszkola oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych w tych pomieszczeniach, 6.2. wykonanie wizualizacji pomieszczeń technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola z oferowanymi urządzeniami i wyposażeniem (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD), 6.3. wykonanie wszystkich robót budowlanych i montażowych niezbędnych do zainstalowania i uruchomienia oferowanych przez siebie urządzeń i wyposażenia, 6.4. w przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w pkt. 3.2.6.3. uzyskanie uprzednich uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych prowadzonych na obiekcie, 6.5. wykonanie rozruchu układów technologicznych kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu, 6.6. uzyskanie zgody SANEPID na użytkowanie kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu, 6.7. przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń i wyposażenia oraz przeszkolenie w tym zakresie wyznaczonych przez użytkownika pracowników, 6.8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej układów technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD), 6.9. Odbiorca dopuszcza różnicę +/- 5% w mocy i wymiarze urządzeń, pod warunkiem, że oferowane urządzenia zmieszczą się w przewidzianych dla nich lokalizacjach wynikających z projektu zagospodarowania technologicznego. 6.10. Podane w opisie przedmiotu zamówienia pojemności i wydajności są wartościami minimalnymi co oznacza, że Dostawca może zaoferować urządzenia o takiej samej lub większej pojemności i wydajności, z uwzględnieniem tolerancji wymiarów określonej przez Zamawiającego. 6.11. Odbiorca nie dopuszcza odstępstw w wymiarach mebli ze stali nierdzewnej. 6.12.Materiał wykonania oferowanych mebli i urządzeń oraz rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych wyrobów muszą być nie gorsze niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, które należy traktować jako wymagany minimalny standard wykonania tych przedmiotów. 6.13. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać odpowiednio w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości norm, systemu oceny zgodności, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. Wszelkie dokumenty na potwierdzenie spełniania tych wymagań tj. certyfikaty, atesty, świadectwa, gwarancje, licencje Wykonawca winien dostarczyć przy realizacji zamówienia. |