Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni w żłobku oraz urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni w przedszkolu przy ulicy Wolskiej 5 w Lublinie.

Publication date 2012-08-28
End date 2012-09-05 12:30:00
Instytucja
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 318930 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391410002, 391212008, 391410003, 391413005, 392210007, 427161205, 427170005, 454000001, 453300009, 453100003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni żłobka,
2. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni przedszkola,
3. Podłączenie urządzeń do istniejących instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej technologicznej i bytowej, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej
4. Wszystkie urządzenia i wyposażenie objęte zakresem przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać zestawieniu wyposażenia oraz wykazami wyposażenia technologicznego kuchni przedszkola, a w zakresie odnoszącym się do wykonania mebli powinny także odpowiadać wymaganiom ogólnym.
5. Oferowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia, powinny zmieścić się w przewidzianych dla nich lokalizacjach określonych odpowiednio w projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni żłobka/parter i I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego pralni i suszarni żłobka/I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola/rzut piwnic.
6. Przed przystąpieniem do realizacji dostawy do obowiązków Wykonawcy należy:
6.1.wykonanie inwentaryzacji budowlanej (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD) pomieszczeń związanych z układem technologicznym kuchni i pralni żłobka, kuchni przedszkola oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych w tych pomieszczeniach,
6.2. wykonanie wizualizacji pomieszczeń technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola z oferowanymi urządzeniami i wyposażeniem (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD),
6.3. wykonanie wszystkich robót budowlanych i montażowych niezbędnych do zainstalowania i uruchomienia oferowanych przez siebie urządzeń i wyposażenia,
6.4. w przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w pkt. 3.2.6.3. uzyskanie uprzednich uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych prowadzonych na obiekcie,
6.5. wykonanie rozruchu układów technologicznych kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu,
6.6. uzyskanie zgody SANEPID na użytkowanie kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu,
6.7. przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń i wyposażenia oraz przeszkolenie w tym zakresie wyznaczonych przez użytkownika pracowników,
6.8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej układów technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD),
6.9. Odbiorca dopuszcza różnicę +/- 5% w mocy i wymiarze urządzeń, pod warunkiem, że oferowane urządzenia zmieszczą się w przewidzianych dla nich lokalizacjach wynikających z projektu zagospodarowania technologicznego.
6.10. Podane w opisie przedmiotu zamówienia pojemności i wydajności są wartościami minimalnymi co oznacza, że Dostawca może zaoferować urządzenia o takiej samej lub większej pojemności i wydajności, z uwzględnieniem tolerancji wymiarów określonej przez Zamawiającego.
6.11. Odbiorca nie dopuszcza odstępstw w wymiarach mebli ze stali nierdzewnej.
6.12.Materiał wykonania oferowanych mebli i urządzeń oraz rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych wyrobów muszą być nie gorsze niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, które należy traktować jako wymagany minimalny standard wykonania tych przedmiotów.
6.13. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać odpowiednio w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości norm, systemu oceny zgodności, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. Wszelkie dokumenty na potwierdzenie spełniania tych wymagań tj. certyfikaty, atesty, świadectwa, gwarancje, licencje Wykonawca winien dostarczyć przy realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)