DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI W RAMACH II ETAPU REMONTU SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE

Publication date 2014-07-18
End date 2014-08-01 11:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157437 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli w ramach II etapu remontu sali (auli) koncertowej umiejscowionej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie.
2. Aula zajmuje 2 i 3 kondygnację południowego segmentu gmachu szkoły. Wejście do auli odbywa się z korytarza z otwartą klatką schodową, na drugiej kondygnacji, bezpośrednio poprzez dwoje wejść na widownię oraz pośrednio poprzez zaplecze na estradę. Sala ma kształt wydłużonego prostokąta. Widownia aktualnie przeznaczona jest dla ok. 205 widzów, jednak istniejące fotele nie spełniają obowiązujących norm w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji. Scena drewniana ulokowana jest w zachodniej części auli i podzielona na podesty.
3. W ramach przedmiotu zamówienia planowane jest wykonanie:
1) Projektu montażowego (warsztatowego) zawierającego propozycję rozmieszczenia nowych foteli na sali, uwzględniającego spełnienie warunków p.poż i bhp.
2) Demontażu i utylizacji we własnym zakresie istniejących foteli - 205 szt.
3) Dostawy foteli o parametrach minimalnych określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ilości 149 szt.
4) Niezbędnych wstępnych przedmontażowych prac przygotowawczych, w szczególności dotyczących przygotowania podłoża pod montaż.
5) Montażu - pod nadzorem Zamawiającego - dostarczonych foteli.
6) Dokumentacji powykonawczej wskazującej sposób montażu i umiejscowienie poszczególnych foteli.
4. Rysunek rzutu pomieszczenia sali koncertowej pokazujący stan obecny rozmieszczenia foteli stanowi element opracowanej przez jednostkę projektową - VISART W. Fedorów A. Hepek Spółka Jawna na potrzeby remontu sali koncertowej dokumentacji technicznej - załącznik do siwz. Dodatkowo na potrzeby przedmiotowego postępowania, jako załącznik do siwz dołączono rysunek zawierający rzut sali koncertowej po wymianie foteli zawierający docelową ilość foteli - 182 szt. Nie mniej, mając na uwadze funkcjonalność sali, jej wykorzystanie oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa, Zamawiający podjął decyzję o montażu mniejszej ilości sztuk foteli.
5. Zaproponowane fotele winny spełniać następujące zasady ogólne:
a) Należy stosować fotele przeznaczone do intensywnego użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
b) Tapicerka powinna cechować się dużą odpornością na zabrudzenia, wchłanianie płynów i uszkodzenia mechaniczne.
c) Fotele powinny mieć możliwość łączenia w rzędy i powinny być wyposażone w mechanizmy składania siedzeń.
d) Dane techniczne:
- materiał: trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne;
- wymiary: 52 cm w osiach miedzy fotelami; głębokość po złożeniu siedzenia do 47 cm, wysokość 75 do 95 cm;
- możliwość swobodnego demontażu: tak
- odporność na ścieranie tapicerki: min. 40 000 cykli wg skali Martindel a
- konstrukcja: stelaż metalowy
- wypełnienie: wysokogatunkowa pianka PU (wymagane atesty na trudno zapalność i nietoksyczność).
Szczegółowy opis parametrów minimalnych i równoważnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przed dostawą i montażem nowych foteli, Zamawiający, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, wymaga przedstawienia do akceptacji projektu warsztatowego docelowego fotela, rozmieszczenia foteli na sali oraz sposobu montażu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 77 dni od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem i czasookres realizacji prac demontażowo - montażowych w obrębie sali koncertowej nie będzie trwała dłużej niż 10 dni.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Realizowane przez Wykonawcę zamówienie nie może stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków.
8. Zamawiający informuje, że w 2014 roku dysponuje środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości 120.000,00 zł. Pozostała część - do wysokości złożonej oferty - będzie płatna w 2015 roku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wcześniejszą zapłatę, chyba że Zamawiającemu uda się pozyskać dodatkowe środki na realizację zamówienia.
9. Wymagany okres gwarancji dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia - minimum 3 lata.
10. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zgłoszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół wykonania zamówienia,
b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protokołu wykonania zamówienia,
c) płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury.
d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
12. Kod CPV: 39.11.31.00-8 - Fotele

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie
Ulica ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 43
Nr domu 43
Miejscowosc Chorzów
Kod poczt 41-500
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 249 00 54
Fax 32 241 03 92
Internet http://www.muzyczna.szkola.chorzow.pl/
Regon 00028255300000
E mail sekretariatpsm@onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 77
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 2 podobnymi zamówieniami, tj.: wykonaniem minimum 2 zamówień obejmujących dostawę lub dostawę i montaż foteli w salach koncertowych, audytoryjnych, kinowych, widowiskowych (z wyłączeniem sportowych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto; Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjal Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zrealizowanie minimum 2 zamówień obejmujących dostawę lub dostawę i montaż foteli w salach koncertowych, audytoryjnych, kinowych, widowiskowych (z wyłączeniem sportowych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz oferty (wzór w SIWZ). c) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie; Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej dostaw określonych w pkt. V.C niniejszego SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane należycie. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej. d) folder lub inne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł potwierdzić zgodność parametrów proponowanego przedmiotu zamówienia z parametrami określonym w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://www.muzyczna.szkola.chorzow.pl/
Spec war Chorzów, ul. Dąbrowskiego 43
Data skl 01/08/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Chorzów, ul. Dąbrowskiego 43
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)