Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu

Publication date 2014-07-18
End date 2014-08-04 12:00:00
Instytucja Gmina Dołhobyczów
Miejscowość Dołhobyczów
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 241030 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 453324007, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hulczu i Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie.
Zadanie I Dostosowanie toalet dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wymiana urządzeń w toalecie dla personelu w Szkole Podstawowej w Hulczu. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, półki na kubeczki, lustra, umywalki, miski ustępowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2014r.
Zadanie II Dostosowanie toalet dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wymiana urządzeń w toalecie dla personelu w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra, umywalki, miski ustępowe, brodzik, podgrzewacz do wody, mieszacz do wody, suszarki do rąk, uchwyty na papier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2014r.
Wszystkie w/w roboty budowlane obejmują dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do ich wykonania. Przed przystąpieniem do przetargu Zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej na miejscu realizacji zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. Zgodnie z Ustawą, informuję, że Zamawiający dopuszcza zmianę urządzeń i materiałów występujących w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ, na urządzenia i materiały o nie gorszych parametrach technicznych, wytrzymałościowych i użytkowych. Wszystkie urządzenia, materiały, elementy i technologie powinny posiadać przewidziane prawem i odpowiednimi przepisami dopuszczenia, atesty i certyfikaty

Opis

Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, półki na kubeczki, lustra, umywalki, miski ustępowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZRealizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra, umywalki, miski ustępowe, brodzik, podgrzewacz do wody, mieszacz do wody, suszarki do rąk, uchwyty na papier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dołhobyczów
Ulica ul. Spółdzielcza 2a
Nr domu 2a
Miejscowosc Dołhobyczów
Kod poczt 22-540
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6532524
Fax 084 6532524
Internet www.dolhobyczow.pl
Regon 95036881300000
E mail rozwoj@vp.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum dwóch robót odpowiadających rodzajem i wartością robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu toalet. Za robotę odpowiadającą swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna roboty o wartości min. 5.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg załącznika nr 7 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający wymaga dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi. oświadczenie o posiadaniu uprawnień wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz kalkulacją kosztów- (załącznik nr 12 i 13 do SIWZ) tj. opis robót, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. 2.W przypadku udziału podwykonawców załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ jeżeli dotyczy. 4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: Zmianie rozwiązań technologicznych na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od przewidzianego. Zmiany wymagają uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: a)Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania b)Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi. c)Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d)Zmiany treści Umowy związanej ze zmianą podatku VAT
Kryt cena A
Spec www www.dolhobyczow.pl
Spec war Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów
Data skl 04/08/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)