Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu

Data publikacji 2014-07-18
Data zakończenia 2014-08-04 12:00:00
Instytucja Gmina Dołhobyczów
Miejscowość Dołhobyczów
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 241030 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453324007, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hulczu i Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie.
Zadanie I Dostosowanie toalet dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wymiana urządzeń w toalecie dla personelu w Szkole Podstawowej w Hulczu. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, półki na kubeczki, lustra, umywalki, miski ustępowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2014r.
Zadanie II Dostosowanie toalet dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wymiana urządzeń w toalecie dla personelu w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra, umywalki, miski ustępowe, brodzik, podgrzewacz do wody, mieszacz do wody, suszarki do rąk, uchwyty na papier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2014r.
Wszystkie w/w roboty budowlane obejmują dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do ich wykonania. Przed przystąpieniem do przetargu Zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej na miejscu realizacji zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. Zgodnie z Ustawą, informuję, że Zamawiający dopuszcza zmianę urządzeń i materiałów występujących w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ, na urządzenia i materiały o nie gorszych parametrach technicznych, wytrzymałościowych i użytkowych. Wszystkie urządzenia, materiały, elementy i technologie powinny posiadać przewidziane prawem i odpowiednimi przepisami dopuszczenia, atesty i certyfikaty

Opis

Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, półki na kubeczki, lustra, umywalki, miski ustępowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZRealizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów: nakładki zmniejszające obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra, umywalki, miski ustępowe, brodzik, podgrzewacz do wody, mieszacz do wody, suszarki do rąk, uchwyty na papier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dołhobyczów
Ulica ul. Spółdzielcza 2a
Nr domu 2a
Miejscowość Dołhobyczów
Kod Pocztowy 22-540
Województwo lubelskie
Tel 084 6532524
Fax 084 6532524
Internet www.dolhobyczow.pl
Regon 95036881300000
E-mail rozwoj@vp.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum dwóch robót odpowiadających rodzajem i wartością robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu toalet. Za robotę odpowiadającą swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna roboty o wartości min. 5.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg załącznika nr 7 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający wymaga dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi. oświadczenie o posiadaniu uprawnień wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz kalkulacją kosztów- (załącznik nr 12 i 13 do SIWZ) tj. opis robót, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. 2.W przypadku udziału podwykonawców załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ jeżeli dotyczy. 4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: Zmianie rozwiązań technologicznych na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od przewidzianego. Zmiany wymagają uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: a)Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania b)Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi. c)Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d)Zmiany treści Umowy związanej ze zmianą podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dolhobyczow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)