Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta PWSIP w Łomży

Publication date 2014-07-21
End date 2014-07-29 12:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158227 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391310009, 391212008, 391211007, 391360004, 391560000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa z montażem
mebli do Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w
Łomży opisanych w Przedmiocie zamówienia - załączniku nr 2 SIWZ.
Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Domu Studenta PWSIP w Łomży ul.
Wiejska 16 A
Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się z miejscem
realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się ze wszystkimi warunkami i okolicznościami, które
są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Zgłoszenie przyjazdu należy uzgodnić z Kierownikiem Domu Studenta - Panem Markiem
Humeńczukiem lub jego zastępcą, tel. 086 216 31 65 w godzinach od 800 do 1600
Wszystkie wymiary i kolory przedmiotu zamówienia przed realizacją umowy podlegają
weryfikacji z Zamawiającym.
Wykonawca po podpisaniu umowy i przed przystąpieniem do realizacji Przedmiotu
zamówienia zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt,
szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w
celu zagwarantowania zgodności dostarczanego przedmiotu zamówienia z parametrami
pomieszczeń
Wykonawca, po podpisaniu umowy i dokonaniu szczegółowych pomiarów przedstawi
zamawiającemu w terminie 5 dni szczegółowe rysunki i opisy proponowanych mebli wraz z
próbkami materiałów, które zamierza użyć do ich produkcji.
3
Zamawiający, w ciągu 2 dni zgłosi do powyższego opracowania swoje uwagi, które wykonawca
musi uwzględnić podczas produkcji mebli.
Akceptacja rozwiązania przez Zamawiającego upoważnia Wykonawcę do rozpoczęcia
realizacji dostawy.
Przedmiotem dostawy jest wyposażenie meblowe:
· pokoju Z-cy Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/12 (parter) o powierzchni
7,53 m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzą m/n: biurko, szafka pod drukarkę,
regały biurowe, zabudowa ściany zawierająca regały na dokumenty i szafę ubraniową.
Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pokoju Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/11 (parter) o powierzchni 9,05
m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko i pomocnik do biurka,
szafka pod urządzenie drukująco-kopiujące, półki odkryte, szafkę pod umywalkę i
szafkę wiszącą nad umywalką, regały biurowe, szafa ubraniowa, stolik, panel na ścianę
z boniowaniem Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią i niezbędnymi
do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pokoju wykładowców. Pomieszczenie nr 1/10 (parter) o powierzchni 17,72 m2. W skład
wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko, pomocnik do biurka, szafka stojąca,
szafka pod i nad umywalką, szafa ubraniowo-aktowa, regał biurowy częściowo odkryty,
tablice informacyjne Magnetich. Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią
i niezbędnymi do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pomieszczenia portierni/szatni. Jest to pomieszczenie 1/21 (parter) o powierzchni około
20 m2. Planowane wyposażenie meblowe obejmuje m/n ladę szatniową bez bez
nadblatowej zabudowy aluminiowo-szklanej ale z szafkami podblatowymi nośnymi,
regał z częścią odkrytą z przegrodami i częścią zamykaną, 2 szt paneli na klucze, panel
z metalowymi wieszakami ściennymi uchylnymi na około 60 miejsc wraz z brelokami
oraz rozkładaną jednoosobową kanapę służącą jednocześnie do spania. Planowane
wyposażenie nie zawiera krzeseł
· kuchni z jadalnią ( 4 szt) o powierzchni około 14 m2 - znajdujących się po 1 szt na
każdej kondygnacji domu studenta. Planowane wyposażenie pojedynczej kuchni
obejmuje szafkę stojącą pod zlewozmywak, szafkę pod płytę grzewczą, szafkę pod
umywalkę z blatem, blat na szafki kuchenne, półki ścienne pod dwie mikrofalówki, stolik
na nogach aluminiowych. Zakres dostawy obejmuje umywalkę i zlewozmywak z
bateriami i niezbędnymi do połączeń akcesoriami, 2 szt płyt grzejnych- montowanych w
blacie. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ulica ul. Akademicka 14
Nr domu 14
Miejscowosc Łomża
Kod poczt 18-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 086 2155953
Fax 086 2156601
Internet www.pwsip.edu.pl
Regon 45120274000000
E mail emichalak@pwsip.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1 400,00 zł
Zaliczka Nie
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: - co najmniej 50 000 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dokumentację: niezbędne certyfikaty i atesty szczegółowo opisane w załączniku nr 2 - Przedmiot zamówienia (Specyfikacja techniczna dostawy).
Inne dokumenty 1. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii). 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowych, na zasoby innych podmiotów, przedkłada w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Wzór umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku: a. działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.); b. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; c. konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących; d. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; e. w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert; f. zmiana ustawowej stawki podatku VAT; g. braku możliwości dostawy i montażu wynikającej z nie zakończenia robót budowlanych w pomieszczeniach, w których przewidziana jest dostawa i montaż przedmiotu zamówienia. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń wykonawcy do ich dokonania. 5. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kryt cena A
Spec www www.pwsip.edu.pl
Spec war Państwowa Wyższa Szkołą Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. ul. Akademicka 14 18-400 Łomża
Data skl 29/07/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)