Dostawa drobnego sprzętu medycznego, worków foliowych, fartuchów jednorazowego użycia

Publication date 2014-07-21
End date 2014-07-28 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Produkty z kliszy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158307 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 331232100, 331900000, 337720000, 331900008, 323541000, 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa drobnego sprzętu medycznego, worków foliowych, fartuchów jednorazowego użycia - 17 pakietów:
pakiet 1 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 2 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 3 - drobny sprzęt medyczny, elektrody
pakiet 4 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 5 - drobny sprzęt medyczny- naczynia z masy papierowej do utylizacji w maceratorze
pakiet 6 - worki foliowe
pakiet 7 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 8 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 9 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 10 - fartuchy j.u
pakiet 11 - filmy medyczne
pakiet 12 - filmy medyczne
pakiet 13 - obłożenia okulistyczne
pakiet 14 - elektrody neutralne
pakiet 15 - rękawice foliowe
pakiet 16 - testy do sterylizacji
pakiet 17 - wkładki do otoemisji do aparatu Scout Sport firmy Biologic

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-355
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E mail dzp@spsk2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietów: 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17. 2. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - dotyczy pakietów: 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17. 3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich - dotyczy pakietów: 1-17. 4. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia kart technicznych wystawionych przez producenta gotowych wyrobów po procesie sterylizacji - dotyczy pakietów: 10 poz. 1, 3, pakietu nr 13. 5. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia oświadczenie, że parametry krytyczne są zgodne z norma EN 13795:3 i Ustawą o Wyrobach Medycznych - dotyczy pakietów: 10 poz. 1, 3, pakietu nr 13. 6. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia informacji o tym, w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badania parametrów zamieszczonych w kartach technicznych - dotyczy pakietów: 10 poz. 1 ,3, pakietu nr 13. 7. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia atest PZH dopuszczający kontakt zaoferowanego przedmiotu zamówienia z żywnością - dotyczy pakietu 6 poz. 15, 16. 8. Dla oferowanego do dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnej ilości handlowej - dotyczy pakietów: 10, 13, 15.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu, f. obniżenia ceny netto, g. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kryt cena A
Spec www http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=234_2014
Spec war w siedzibie Zamawiającego, wejście O, pok. nr 5a
Data skl 28/07/2014
Godz skl 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej szpitala (wejście C)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)