Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowosc |
Raszyn
|
Kod poczt |
05-090
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Internet |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Regon |
47321576000000
|
E mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
40
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. Sposób i formę wniesienia wadium szczegółowo określa SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał albo wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu klimatyzacji precyzyjnej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każde, w tym: co najmniej jedno zamówienie dla obiektu DataCenter w oparciu o technologię wody lodowej z FreeCoolingiem.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje zespołem osób dedykowanych do wykonania zamówienia składającym się co najmniej z dwóch osób w tym:
a) jedna osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) jedna osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w zakresie specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że:
a) dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
i. zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
- zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
- zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
ii. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z dyspozycją § 13. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
iii. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności:
- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
- powodujące poprawienie parametrów technicznych,
- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
2) zmiany w zakresie dokumentacji, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku:
i. zmian w polityce producenta dostarczanych produktów,
ii. gdy w wyniku realizacji umowy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż dostarczenie wymaganych w umowie dokumentów jest bezprzedmiotowe lub żądane przez Zamawiającego dokumenty nie mają zastosowania w stosunku do przedmiotowej umowy.
3) zmiany terminu realizacji w przypadku:
i. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji.
2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Czas realizacji dostawy
|
Kryt 2p |
30
|
Spec www |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Spec war |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn pokój nr 2
|
Data skl |
01/08/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający oświadcza, że przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej dla Wykonawców w następującym terminie: 28 lipca 2014 r., o godz. 11:00.
Zgłoszenie wniosku o uczestnictwo w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż w dniu wizji lokalnej do godziny 10:00 Miejscem zbiórki Wykonawców będzie siedziba Zamawiającego podana w SIWZ.
UWAGA: Zamawiający nie przewiduje innych terminów przeprowadzenia wizji lokalnej, niż wskazany powyżej. Ponadto Zamawiający informuje, iż w przypadku pytań kierowanych przez Wykonawców do Zamawiającego w trakcie wizji lokalnej, Zamawiający sporządzi protokół, uwzględniający przedmiotowe pytania, a odpowiedzi udzieli w trybie art. 38 ustawy.
2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., ważną przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wymiarze 10% całkowitej wartości umowy brutto. Zabezpieczenie powinno być wniesione w formie zgodnej z dyspozycja art. 148 ustawy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|