Rozbudowa systemu klimatyzacji w Centrum Zapasowym Przetwarzania Danych (zn. spr. DZ-2710-22/14)

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-01 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 161635 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453312204, 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sytemu klimatyzacji w Centrum Zapasowym Przetwarzania Danych zgodnie z postanowieniami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Internet www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
E-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 40
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. Sposób i formę wniesienia wadium szczegółowo określa SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał albo wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu klimatyzacji precyzyjnej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każde, w tym: co najmniej jedno zamówienie dla obiektu DataCenter w oparciu o technologię wody lodowej z FreeCoolingiem.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje zespołem osób dedykowanych do wykonania zamówienia składającym się co najmniej z dwóch osób w tym: a) jedna osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) jedna osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że: a) dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: i. zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: - zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, ii. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z dyspozycją § 13. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, iii. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 2) zmiany w zakresie dokumentacji, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku: i. zmian w polityce producenta dostarczanych produktów, ii. gdy w wyniku realizacji umowy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż dostarczenie wymaganych w umowie dokumentów jest bezprzedmiotowe lub żądane przez Zamawiającego dokumenty nie mają zastosowania w stosunku do przedmiotowej umowy. 3) zmiany terminu realizacji w przypadku: i. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: - wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, - konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji. 2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Czas realizacji dostawy
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.zilp.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn pokój nr 2
Data składania wniosków 01/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający oświadcza, że przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej dla Wykonawców w następującym terminie: 28 lipca 2014 r., o godz. 11:00. Zgłoszenie wniosku o uczestnictwo w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż w dniu wizji lokalnej do godziny 10:00 Miejscem zbiórki Wykonawców będzie siedziba Zamawiającego podana w SIWZ. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje innych terminów przeprowadzenia wizji lokalnej, niż wskazany powyżej. Ponadto Zamawiający informuje, iż w przypadku pytań kierowanych przez Wykonawców do Zamawiającego w trakcie wizji lokalnej, Zamawiający sporządzi protokół, uwzględniający przedmiotowe pytania, a odpowiedzi udzieli w trybie art. 38 ustawy. 2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., ważną przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wymiarze 10% całkowitej wartości umowy brutto. Zabezpieczenie powinno być wniesione w formie zgodnej z dyspozycja art. 148 ustawy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)