Dostawę papieru do urządzeń biurowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-68/14

Publication date 2014-07-24
End date 2014-08-04 12:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248048 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej papierem) na podstawie zakresu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30197644-2 Papier kserograficzny
30197630-1 Papier do drukowania
4. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane dostawy papieru do urządzeń biurowych współfinansowane w ramach następujących projektów:
a) projekt Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 na kwotę nie większą niż 1 000,00 PLN;
b) projekty współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia:
- z projektu Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców na kwotę nie większą niż 2 880,00 PLN;
- z projektu Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej na kwotę nie większą niż 1 500,00 PLN;
Rozwiązania równoważne:
5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe, użytkowe i techniczne są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy).
8. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-059
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E mail u.czuja@umlub.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 18
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy.
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykażą się należytym wykonaniem co najmniej dwóch głównych dostaw papieru do urządzeń biurowych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 00/100) każda w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy.
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy.
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, i mogą wystąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji papieru objętego umową, Wykonawca zaproponuje inny zamienny produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym cena zastępczego produktu nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zastępowanego produktu wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. b) zmiany nazwy papieru lub nazwy producenta papieru objętego umową; c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania umowy - zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT; e) wystąpienia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia; f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawą Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawą Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; g) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania - Strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy w sumie nie dłużej niż o 12 miesięcy;
Kryt cena A
Spec www www.umlub.pl
Spec war 1.Strona internetowa podana powyżej 2.Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami - Jakub Otachel e-mail: jakub.otachel@umlub.pl, tel. (81)528-88-32, faks:(81)528-89-70
Data skl 04/08/2014
Godz skl 12:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Al.Racławickie 1 w Lublinie, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 4. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane dostawy papieru do urządzeń biurowych współfinansowane w ramach następujących projektów: a) projekt Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 na kwotę nie większą niż 1 000,00 PLN; b) projekty współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia: - z projektu Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców na kwotę nie większą niż 2 880,00 PLN; - z projektu Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej na kwotę nie większą niż 1 500,00 PLN;
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)