Dostawę papieru do urządzeń biurowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-68/14

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-04 12:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248048 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej papierem) na podstawie zakresu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30197644-2 Papier kserograficzny
30197630-1 Papier do drukowania
4. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane dostawy papieru do urządzeń biurowych współfinansowane w ramach następujących projektów:
a) projekt Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 na kwotę nie większą niż 1 000,00 PLN;
b) projekty współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia:
- z projektu Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców na kwotę nie większą niż 2 880,00 PLN;
- z projektu Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej na kwotę nie większą niż 1 500,00 PLN;
Rozwiązania równoważne:
5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe, użytkowe i techniczne są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy).
8. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-059
Województwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E-mail u.czuja@umlub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy.
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykażą się należytym wykonaniem co najmniej dwóch głównych dostaw papieru do urządzeń biurowych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 00/100) każda w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy.
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy.
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, i mogą wystąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji papieru objętego umową, Wykonawca zaproponuje inny zamienny produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym cena zastępczego produktu nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zastępowanego produktu wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. b) zmiany nazwy papieru lub nazwy producenta papieru objętego umową; c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania umowy - zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT; e) wystąpienia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia; f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawą Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawą Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; g) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania - Strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy w sumie nie dłużej niż o 12 miesięcy;
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umlub.pl
Adres uzyskania siwz 1.Strona internetowa podana powyżej 2.Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami - Jakub Otachel e-mail: jakub.otachel@umlub.pl, tel. (81)528-88-32, faks:(81)528-89-70
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Al.Racławickie 1 w Lublinie, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 4. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane dostawy papieru do urządzeń biurowych współfinansowane w ramach następujących projektów: a) projekt Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 na kwotę nie większą niż 1 000,00 PLN; b) projekty współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia: - z projektu Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców na kwotę nie większą niż 2 880,00 PLN; - z projektu Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej na kwotę nie większą niż 1 500,00 PLN;
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)