Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek powiatu bartoszyckiego

Publication date 2014-07-25
End date 2014-08-06 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
Miejscowość Bartoszyce
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania,
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi wprowadzania danych,
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych,
  • Usługi analizy danych,
  • Usługi archiwizacji komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249246 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 799991004, 723120005, 722520006, 729100002, 723140009, 723160003, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie metodą skanowania cyfrowych zbiorów kopii oryginałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych i innych materiałów zasobu powiatowego, zgromadzonych i przechowywanych w powiatowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
w Bartoszycach, wraz z umieszczeniem tych kopii dokumentów w bazie systemu PZGiK (system Ośrodek v. 8.*, firmy Geobid Sp. z o.o w Katowicach) w ilości 500 tysięcy stron formatów od A5 do A0 przeliczonych do formatu A4. W tym, kalibracja map w systemie EWMAPA FB ver. 11.* firmy GEOBID Katowice Sp. z o.o.
w ilościach:
942 sztuk arkuszy map klasyfikacji gruntów.
504 sztuk arkuszy map pierworysów.
Tak sporządzone kopie dokumentów w dalszej części nazywane będą dokumentami elektronicznymi.

1) Ostateczny termin odbioru całej pracy do dnia 01.12.2014 r..Przekazanie prac określonych w warunkach nastąpi etapami:
a) I etap - skanowanie i zaimplementowanie 200 tys. stron, wykonanie prac do dnia - 15 września 2014 r.
b) II etap - skanowanie i zaimplementowanie 300 tys. stron, w tym map klasyfikacyjnych i pierworysów, wykonanie prac do dnia - 01 grudzień 2014 r.
2) Na koniec każdego etapu nastąpi rozliczenie rzeczowo-finansowe, a odbiór prac będzie zgodny z zapisami warunków technicznych oraz wzoru umowy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.

wymagania dotyczące gwarancji jakości - minimum 36 miesięcy.

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w warunkach technicznych - załączniku Nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
Ulica ul. Grota-Roweckiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bartoszyce
Kod poczt 11-200
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 762 17 20
Fax 89 7625310
Internet http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
Regon 51075036700000
E mail starostwo.bartoszyce@pro.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Czas D
Data zak 01/12/2014
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
Spec war Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, 11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1
Data skl 06/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1, pokój Nr 219 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 usługi w zakresie informatyzacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego polegającej na skanowaniu zasobu geodezyjnego i kartograficznego z włączeniem do systemu obsługującego zasób geodezyjny i kartograficzny obejmujący łącznie skanowanie i archiwizację 200 000 sztuk stron formatu A4, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem peryferyjnym umożliwiającym skanowanie w standardzie określonym w warunkach technicznych, z oprogramowaniem OŚRODEK ver. 8.* i EWMAPA FB ver 11.*. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem prac, legitymującym się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i 2 łącznie, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). Na potwierdzenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywania zamówienia posiada wymagane uprawnienia należy złączyć oświadczenie - wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4. wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia (etapów zamówienia) w przypadku: a) okoliczności których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności b) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków; b) zmniejszenia zakresu ilościowego robót. 3) zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 ppkt a i b dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)