Zakup tuszy i tonerów do drukarek.
Publication date | 2014-07-25 |
End date | 2014-08-04 10:00:00 |
Instytucja | Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 249684 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105, 301251002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tuszy i tonerów do drukarek opisanych szczegółowo poniżej i określonych według wykazu w tabeli, w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzeń, w których mają być wykorzystywane, muszą posiadać m. in. nową obudowę, nowe bębny światłoczułe nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane, posiadające: - logo i znak firmowy producenta, zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy, - opakowanie wewnętrzne, szczelne z folii uniemożliwiającej kontakt materiału eksploatacyjnego z powietrzem atmosferycznym, zawilgoceniem etc. podczas transportu i składowania, - obudowa tonera musi tworzyć jednolity odlew z plastikowym uchwytem wraz z taśmą odblokowującą kasetę, - obudowa kasety tuszu musi być zamknięta fabrycznie z plastikowym uchwytem, dysze i głowica muszą być zabezpieczone taśmą, - informacje na opakowaniach zewnętrznych pozwalających na identyfikację produktu i producenta (logo i nazwę producenta, opis zawartości i termin przydatności do użytku). Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej przerabianego, gdzie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego do określonego w kolumnie nr 4 (symbol) załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem iż parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą takie same lub lepsze jak parametry produktów oryginalnych (jakość wydruku, pojemność, wydajność). Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu; informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużytego tuszu lub tonera - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. Wykonawca, w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego poda w załączniku nr 4 do SIWZ, nazwę producenta oraz symbol oferowanego asortymentu. Zastosowanie dostarczonych tuszy i tonerów nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny współpracował z urządzeniami wymienionymi w tabeli, w kolumnie 2 w załączniku nr 1 do SIWZ, i odpowiadał co najmniej wydajności materiałów zgodnie z normami wymienionymi w kolumnie 5. W przypadku złożenia oferty na asortyment równoważny Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty zaświadczenia podmiotu niezależnego, poświadczającego, że dostarczone produkty odpowiadają normom określonym w punkcie nr 5.7. Zamawiający nie dopuszcza testów wykonanych przez producenta materiałów eksploatacyjnych, z uwagi na to, że producent nie jest jednostką niezależną. Wymaga się, aby oferowane produkty posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych, informacje oznaczone w następujący sposób: ______________________________________________ (Pełna nazwa i adres Wykonawcy dostawy) Data dostawy ____________ 2014 r. (miesiąc) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, testów asortymentu równoważnego zaoferowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w terminie wskazanym przez Zamawiającego wskazanych przez niego tuszy i tonerów z zaoferowanego w ofercie asortymentu równoważnego do przeprowadzenia testów. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (np. wysypywanie się proszku z tuszu lub tonera, zabrudzone wydruki, kolor odbiegający od oryginału, rozjaśnienia bądź zaciemnienia obszaru wydruku, jaśniejsze bądź ciemniejsze smugi, paski bądź linie, nieczytelne litery lub liczby) bądź Wykonawca nie dostarczy we wskazanym przez Zamawiającego terminie tuszy i tonerów, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy składającego najkorzystniejszą ofertę, do przedstawienia próbek materiałów równoważnych może zostać poproszony kolejny z Wykonawców oferujący najkorzystniejszą ofertę. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania, zgodnie z zapisem pkt 5.11, ponosi w całości Wykonawca. W przypadku, gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje dostarczone materiały do przetestowania jako część pierwszej dostawy i dokona za nie zapłaty. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 4 dni robocze Wykonawca dostarczy na swój koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Zamawiający w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę sprzętu zastępczego w terminie, ma prawo wypożyczyć sprzęt zastępczy wg swojego uznania i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wszystkie koszty związane z ekspertyzą oraz naprawą, w tym dostawą i odbiorem sprzętu ponosi Wykonawca na podstawie refaktury. Jeżeli naprawa okaże się nieopłacalna lub niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy. Jeżeli tusz lub toner będzie miał tendencje do wysypywania się Zamawiający ma prawo go zwrócić lub wymienić na nowy w ramach gwarancji. Jeżeli tusz lub toner spowoduje zabrudzenia lub uszkodzenia urządzenia, w którym będzie zainstalowany, zostaną podjęte przez Zamawiającego działania opisane w pkt 5.14. W ramach przedmiotu zamówienia, w terminie do 12 miesięcy od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tuszy i tonerów w ilościach odpowiadających dostarczonym materiałom oraz zapewnić opakowanie zbiorcze do ich odbioru. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych |
Ulica | ul. Pawińskiego 17/21 |
Nr domu | 17/21 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-106 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 6028110 |
Fax | 22 6028716 |
Internet | www.cpd.msw.gov.pl |
Regon | 01723270500000 |
E mail | j_sabala@cpd.msw.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. |
Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/11/2014 |
Wadium | W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł Słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy; wybór form/y należy do Wykonawcy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa - Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku 46 1500 1777 1217 7005 1279 0000 z adnotacją: Wadium do przetargu na zakup i dostawę tuszy i tonerów do drukarek nr sprawy: 12/CPD/PN/TONERY/2014. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w pkt. 11.1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej następujące elementy: - nazwę i dokładny adres gwaranta, - zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, - zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie Zamawiającego, - okres ważności umowy zabezpieczającej, który musi obejmować termin związania ofertą wskazany w SIWZ i zostanie złożona w formie oryginału wraz z ofertą (zaleca się nie łączyć jej w sposób trwały z ofertą). Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 11.1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 11.2, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienie wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek nie podlega ocenie |
Wiedza | Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy tonerów o wartości przekraczającej kwotę 300 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; |
Potencjal | Warunek nie podlega ocenie |
Zdolne | Warunek nie podlega ocenie |
Sytuacja | Warunek nie podlega ocenie |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości tuszy i tonerów w poszczególnych kategoriach z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może przewyższyć wartości umowy oraz dotyczyć nie więcej niż 30% wartości II transzy i dotyczy jedynie II transzy. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.cpd.bip.msw.gov.pl |
Spec war | CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW ul. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19) tel. (022) 602-89-15, fax. (022) 60-28-073 |
Data skl | 04/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW ul. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19) tel. (022) 602-89-15, fax. (022) 60-28-073 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Inne dokumenty | W przypadku złożenia oferty na asortyment równoważny Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty zaświadczenia podmiotu niezależnego, poświadczającego, że dostarczone produkty odpowiadają normom określonym w punkcie nr 5.7. Zamawiający nie dopuszcza testów wykonanych przez producenta materiałów eksploatacyjnych, z uwagi na to, że producent nie jest jednostką niezależną. |