Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie

Publication date 2014-07-25
End date 2014-08-14 10:00:00
Instytucja Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Meble do przechowywania,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 250090 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375200009, 378000006, 448120000, 310190007, 391000033, 391600008, 391730005, 331416233, 351113204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych oraz mebli i wyposażenia do sal, szatni, kuchni i toalet w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych w Brzezinach, Wólce Rokickiej, Nowodworze, Skrobowie, Łucce na terenie gminy Lubartów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został :
dla części I (artykuły plastyczne, zabawki i pomoce dydaktyczne, meble, wyposażenie wypoczynkowe i zapewniające bezpieczne warunki) - w załączniku nr 6.1. do SIWZ
dla części II (wyposażenie toalet i kuchni) - w załączniku nr 6.2. do SIWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikami na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek dla dzieci w 5 oddziałach przedszkolnych.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6.1do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe
w pogrupowanych pakietach do poszczególnych oddziałów przedszkolnych według załącznika.
Przedmiot zamówienia obejmuje też zakup wraz z dostawą mebli i sprzętu: szafy, biurka, szafki, regały, stoliki do zabaw, stoliki dla dzieci, krzesełka, tablice magnetyczne, tablice korkowe, dywany, szafki TV, biblioteczki, zestawy mebli tematycznych, wykładziny dywanowe, szafeczki dla uczniów, parawany, ławki szatniowe regulowane, ławki szatniowe zwykłe, regały szatniowe, wyposażenie wypoczynkowe: biblioteczki, poduchy, maty narożne, zestawy kostek świetlicowych, piankowe samoloty, szafy na pościel, poduszki sensoryczne, pufy, poduszki, zabudowy do grzejników, rolety okienne, apteczki z kompletnym wyposażeniem, gaśnica proszkowa.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6.1. do SIWZ . Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie w pogrupowanych pakietach do poszczególnych oddziałów przedszkolnych według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następujących mebli i sprzętu: umywalki, miski ustępowe ze spłuczką, lustra, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki, podesty do toalet i umywalek, suszarki do rąk, lustra, umywalki z szafką i baterią, szafki, szafy, drzwi, garnki, pojemniki, pralki, zmywarki, podgrzewacze wody, lodówka, kuchnie gazowe.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6.2. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie w pogrupowanych pakietach do poszczególnych oddziałów przedszkolnych według załącznika.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
Ulica ul. Lubelska 18A
Nr domu 18A
Miejscowosc Lubartów
Kod poczt 21-100
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 8545917
Fax 81 8552357
Internet http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Regon 43061093200000
E mail szaszlub@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla części I zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI - 5 000,00 zł ( słownie złotych : pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy) dla części II zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET I DO KUCHNI ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - 1 500,00 zł ( słownie złotych : jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100 groszy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18 a 21-100 Lubartów w Banku Peko S.A. 30 12405497 1111 0010 5784 9675, z dopiskiem : Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie - część I , II zamówienia* ( nieodpowiednie skreślić) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania - patrz treść rozdz. V ust. 4 pkt 11 SIWZ. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8, 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo w przypadku składania ofert wspólnych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
Kryt cena A
Spec www http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Spec war Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18 a 21-100 Lubartów
Data skl 14/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18 a 21-100 Lubartów (I piętro) pok. 33
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie udzielane jest w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)