Dostosowanie pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - w Gminie Chrzanów

Publication date 2014-07-29
End date 2014-08-14 08:50:00
Instytucja Gmina Chrzanów
Miejscowość Chrzanów
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253586 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 303320003, 393000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane pod nazwą : Dostosowanie pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w ramach projektu:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - w Gminie Chrzanów. Zakres robót
przewidzianych do realizacji obejmuje dostosowanie do potrzeb dzieci młodszych toalet dla dzieci i modernizację
toalet dla personelu poprzez zakup i montaż: umywalek, misek ustępowych ze spłuczkami, brodzika, nakładek
zmniejszających obwód ustępu, podestów dziecięcych do toalet i umywalek, półeczek na kubeczki, podajników
na mydło, suszarek do rąk, luster, podajników na ręczniki, baterii umywalkowych i podgrzewacza wody. 2.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: 1) zgodnie z podstawową dokumentacją
wykonawczą stanowiącą załącznik do SIWZ, 2) zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
stanowiącą załącznik do SIWZ, 3) w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ, 4) zgodnie z
zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 5) z należytą
starannością, 6) terminowo. 3. Roboty, o których mowa powyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. Na użyte do realizacji zamówienia materiały Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (do protokołu odbioru)
stosowne badania, atesty i certyfikaty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze
robót, uproszczonej dokumentacji wykonawczej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które
stanowią załączniki do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Chrzanów
Miejscowosc Chrzanów
Kod poczt 23-305
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-15 87 55 132
Fax 0-15 87 55 133
Internet www.chrzanow.bip.lublin.pl
Regon 00099132100000
E mail ugchrzanow@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 ustawy, dołączonego do oferty
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 2 ustawy, dołączonego do oferty
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 3 ustawy, dołączonego do oferty.
Zdolne Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania, w celu wykonania zamówienia osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami robotami instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach, tj. wykazu osób. które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy, dołączonego do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) dokument z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub podmiot występujący wspólnie lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, za zgodą obu stron. 2. Dopuszczalne są zmiany 1) zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, ze względu na udział środków zewnętrznych oraz procedur ich pozyskiwania i realizacji, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt.1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; - ad pkt. 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; - ad pkt.3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; - ad pkt.4) - lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, - lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, - lit. f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, - lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych.
Kryt cena A
Spec www www.chrzanow.bip.lublin.pl
Spec war Urząd Gminy Chrzanów Chrzanów Trzeci 112 23-305 Chrzanów pok. nr 9
Data skl 14/08/2014
Godz skl 08:50
Miejsce Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci 112, 23-305 Chrzanów, pokój Nr 1 - Sekretariat Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot przetargu współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)