Budowa ulicy Podlesie w miejscowości Nowiny

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-18 10:45:00
Instytucja Burmistrz Gminy Kozienice
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Linie energetyczne,
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257150 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452330008, 451112000, 452472703, 453224518, 452321508, 452324109, 452200005, 452332008, 452316001, 452314009, 453151009, 453143107, 315272008, 452322107, 313211003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy Podlesie w m. Nowiny w szczególności obejmuje:
1)Budowę ulicy Podlesie o nawierzchni bitumicznej o długości 1+202,75 km i szerokości jezdni 5m,
2)Budowę zjazdów i chodnika,
3)Remont chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej,
4)Włączenie do drogi wojewódzkiej nr 737,
5)Budowę i przebudowę rowów przydrożnych wraz z wlotami i wylotami do przepustów oraz budowę urządzeń wodnych: dwu zbiorników retencyjno - rozsączających,,
6)Rozbudowę i przebudowę oświetlenia ulicznego,
7)Przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz teletechnicznej,
8)Wycinka kolidującej zieleni i drzew,
9)Wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
10)Roboty towarzyszące /zabezpieczenia istn. sieci regulacja urządzeń infrastruktury technicznej,
Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne:
1)droga jednojezdniowa, dwukierunkowa,
2)klasa drogi D,
3)przekrój poprzeczny - uliczny,
4)szerokość jezdni - 5,00m,
5) szerokość chodnika - 2,0m,
6)Kategoria ruchu KR1, skrzyżowanie z drogą wojewódzką KR4,
7)Odwodnienie poprzez projektowane rowy przydrożne oraz zbiorniki retencyjno rozsączające
8)Oświetlenie poprzez projektowane oświetlenie,
9)Pozostałe szczegółowe parametry zgodne z dokumentami określonymi w pkt. 6. 2 SIWZ,
Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior) oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Kozienice
Ulica ul. Parkowa 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kozienice
Kod poczt 26-900
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 048 6117100
Fax 048 6142048
Internet www.kozienice.pl
Regon 00052374900000
E mail igor.czerwinski@kozienice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 30/04/2016
Wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem którego była budowa drogi lub ulicy o powierzchni minimum 5000 m2 o nawierzchni bitumicznej i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek musi być spełniony w ramach jednej inwestycji.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1, jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i lub 8.1.1.3 powołuje się na potencjał innych podmiotów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: 1.1.Niesprzyjających warunków pogodowych. 1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. 1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. 1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, 1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.8.Zawieszenia wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy, 1.9.Wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a są one niezależne od stron, 1.10.Ograniczenia lub czasowego wstrzymania finansowania przedmiotu umowy. 21.1.2. W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy materiały nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu: zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa budowlanego; w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały bądź inną technologię o lepszych parametrach technicznych wynikającą z dostępności danych produktów na rynku ,,gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, przy czym wykonanie robót zamiennych nie może skutkować zwiększeniem wartości wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 umowy. 21.1.3. Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. 21.1.4. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 21.1.5. W przypadku aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych, 21.1.6. Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 21.1.7. Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin. 21.1.8. Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym wykonawca powierzył lub planuje powierzyć wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 21.1.9. Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję kierowników nad prawidłową realizacją robót wynikających z umowy. 21.1.10. W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania, odpowiednio do możliwości finansowych Zamawiającego. 21.1.11. Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. 21.1.12. W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji.
Kryt cena A
Spec www www.kozienice.pl
Spec war Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Data skl 18/08/2014
Godz skl 10:45
Miejsce Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice pok. 111
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)