ZAKUP MEBLI część IIIA - zakup i dostawa wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań oraz rozstawieniem mebli konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-18 13:00:00
Instytucja Urząd Transportu Kolejowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258126 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391210006, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIIA, zakup i dostawa wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań oraz rozstawieniem mebli konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywaną liczbę zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą ww. wraz z informacjami oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Transportu Kolejowego
Ulica ul. Chałubińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-928
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6301880
Fax 22 6301891
Internet www.utk.gov.pl
Regon 01548143300000
E mail tga@utk.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, doświadczeniem w realizowaniu 2 dostaw mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy) musi wykazać się ten z członków konsorcjum, który jest odpowiedzialny za realizację dostawy. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, doświadczeniem w realizowaniu 2 dostaw mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy) musi wykazać się ten z członków konsorcjum, który jest odpowiedzialny za realizację dostawy. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, doświadczeniem w realizowaniu 2 dostaw mebli biurowych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy) musi wykazać się ten z członków konsorcjum, który jest odpowiedzialny za realizację dostawy. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dokumenty potwierdzające zgodność produktu z certyfikatami i atestami, określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zał. nr 1 do SIWZ w tym: dokumenty potwierdzające, że płyta wiórowa z której wykonane będą stoły spełnia Wymagania normy EN 312-3; dokumenty potwierdzające, że płyta laminowana z której wykonane będą stoły charakteryzuje się klasą ścieralności minimum B3 wg normy EN 14 322, dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dotyczących wykonania krzesła tj. opinie zgodności z wymaganymi normami PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022:2001 w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych; dokumenty potwierdzające zgodność z PN-EN ISO 12947-2:2000 lub równoważnej normy oraz EN ISO 105-B 02 lub równoważnej normy potwierdzającej, że proponowane krzesła spełniają wymagania określone w Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: ilustrowane karty katalogowe produktów zawierające wymiary produktów i ich zdjęcia (lub szczegółowe rysunki techniczne) oraz nazwę producenta potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają minimalne parametry określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; próbki oferowanego przez Wykonawcę produktu (po jednej sztuce), tj.: stół konferencyjny opisany w cz. II pkt. 1 lit a). Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ oraz krzesło konferencyjne opisane w cz. II pkt. 1 lit b). Opisu Przedmiotu Zamówienia, próbki płyt wielkości co najmniej 100 x 100 mm, z której mogą być wykonane meble. Należy przedstawić 5 płyt w różnych kolorach w tym; buk, wiśnia i wenge. Każda z płyt musi być opisana w sposób trwały (oklejenie, opisanie) poprzez wskazane nazwy i adresu wykonawcy oraz podanie koloru. Zamawiający dokona wyboru kolorystyki płyt z jakiej zostanie wykonane meble z całej palety kolorystycznej oferowanej przez Wykonawcę. Próbki tapicerek, złożone z minimum 3 kolorów w tym czarnego, z których istnieje możliwość wykonania tapicerki krzeseł konferencyjnych. Zamawiający dokona wyboru kolorystyki tapicerki z całej palety oferowanej przez Wykonawcę. Oświadczenie Wykonawcy, że: oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, w tym, w szczególności dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, oraz objęty jest gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne; oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki zgodności wynikające z wszelkich, powszechnie obowiązujących, określonych przepisami prawa norm na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym zakresie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: w sytuacji zaistnienia siły wyższej; gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub/oraz Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 2 umowy; utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Spec www www.utk.gov.pl
Spec war Urząd Transportu Kolejowego, Biuro Administracyjno - Finansowe, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, pok. 401A
Data skl 18/08/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Transportu Kolejowego, Biuro Administracyjno - Finansowe, ul. Hoża 86, 00-682 Warszawa, pok. nr 7 parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)