Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w meble, sprzęt biurowy i audiowizualny oraz instalacje niskoprądowe (LAN, AV oraz nagłośnienie) w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-11 08:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Meble biurowe,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258564 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 323000006, 301000000, 302131006, 386521001, 323512000, 323424006, 480000008, 453143004, 453100003, 453120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem całego zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w meble biurowe , sprzęt biurowy i audiowizualny oraz instalacje niskoprądowe (LAN, AV oraz nagłośnienie) w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do niniejszego SIWZ- dla części I oraz w Załączniku Nr 7 - dla części II do niniejszego SIWZ.

Opis

Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w meble biurowe w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach, obejmujący biurka, szafy aktowe, szafo-regały, szafki aktowe, regały aktowe, kontenery, fotele biurowe-obrotowe, stół konferencyjny, krzesła.
Szczegółowy opis I części przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do SIWZZakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w sprzęt biurowy i audiowizualny oraz instalacje niskoprądowe (LAN, AV oraz nagłośnienie) w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach, obejmujący:
- dostawę sprzętu nagłaśniającego,
- montaż głównego punktu dystrybucyjnego LPD- 1 kpl,
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
- dobór urządzeń okablowania strukturalnego,
- wykonanie instalacji okablowania systemu AV,
- sprawdzenie poprawności działania systemu okablowania strukturalnego,
- montaż punktu dystrybucji dźwięku,
- dobór urządzeń systemu nagłośnienia,
- wykonanie instalacji okablowania systemu nagłośnienia,
- dostawę i montaż kserokopiarki- wielofunkcyjna - 1 szt.,
- dostawę komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem - 3 szt.,
- dostawę i montaż ekranu przenośnego - 1 szt.,
- dostawę i montaż tablicy interaktywnej oprogramowaniem - 1 szt.
- dostawę i montaż urządzenia do telekonferencji - telewizora - 1 szt.
- dostawę i montaż niszczarki biurowej - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Łapach
Ulica ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
Nr domu 24
Miejscowosc Łapy
Kod poczt 18-100
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7152251
Fax 085 7152256
Internet www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Regon 00052333000000
E mail admin@lapy.podlasie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art.22 ust.1 ustawy pzp
Wiedza - dla części I przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegające na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 29 000,00 zł - dla części II przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym 1 dostawa obejmująca dostawę i montaż sprzętu biurowego i audiowizualnego o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto oraz 1 dostawa obejmująca dostawę i montaż instalacji niskoprądowych (LAN, AV oraz nagłośnienie) o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł
Potencjal oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art.22 ust.1 ustawy pzp
Zdolne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art.22 ust.1 ustawy pzp
Sytuacja oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art.22 ust.1 ustawy pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dotyczące przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania robót dotyczące: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a. z powodu wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (tj. ulewy, wichury, itp.) -przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o uzasadniony okres czasu, b. z powodu okoliczności siły wyższej (zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych.) np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia.
Kryt cena A
Spec www www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Spec war Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24
Data skl 11/08/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, pok 103 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)