Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością.
Publication date | 2014-08-01 |
End date | 2014-08-19 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Cegłów |
Miejscowość | Cegłów |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 258636 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 454530007, 454500006, 454211005, 453111001, 453000000, 453300009, 453100003, 452332269, 323220002, 323212001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego RONDO w miejscowości Cegłów dz. ew. nr 58/7: Roboty budowlane - zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym a) rozbiórka komina murowanego z cegły ceramicznej w piwnicach i na parterze budynku (mur ten nie jest wyprowadzony ponad stropodach). Do robót rozbiórkowych przystąpić po wykonaniu stemplowania stropów w strefie robót obejmującej co najmniej 2 belki poza obrysem komina; b) w miejsce po rozbiórce komina uzupełnienie stropu OZ-3 poprzez osadzenie belki na ścianach konstrukcyjnych zewnętrznej i wewnętrznej w wykutych gniazdach, ułożenie pustaków stropowych, zabetonowanie betonem B20; c) rozbiórka istniejących boazerii drewnianych i sufitów podwieszanych; d) rozbiórka ścianek działowych na parterze wg oznaczeń na rysunkach, e) skucie tynków wapienno - cementowych ścian i sufitów piwnic, zabezpieczenie powierzchni preparatem przeciwgrzybicznym, f) zmiana wysokości pomieszczeń w piwnicach poprzez usunięcie nadmiaru podłoża oraz wykonanie nowych posadzek na płycie betonowej gr. 12cm zbrojonej siatką z prętów śr. 10mm o oczkach 15cm, poziom dolnej warstwy płyty równy z poziomem ław fundamentowych (-2.77m). W niższej części budynku w piwnicy pod estradą płyta ze ściankami żelbetowymi wzmacniającymi celem niedopuszczenia do osunięcia ław; ścianki wykonywać odcinkami długości 100 cm naprzemiennie z zakładem zbrojenia na co najmniej 50 cm; zbrojenie śr. 12mm, beton B20. Wykonanie nowej izolacji poziomej z wywinięciem na ściany. g) przed wykonaniem nowych posadzek piwnic wykonać na całym wewnętrznym obrysie ścian budynku ścianki dociskające izolację poziomą, ścianki z cegły pełnej kI. 15 na zaprawie M30; warstwy posadzek piwnic wg opisu na rysunkach; h) wykonanie nadproża w ścianie konstrukcyjnej środkowej piwnic z belek NP 140 osadzonych w wykutych gniazdach w ścianie, na poduszce betonowej, w miarę potrzeb belki podklinować klinami stalowymi, skręcić je śrubami M20. Nadproże obudować płytami styropianu, osiatkować i otynkować. Po wykonaniu nadproża poszerzyć przejście wykuwając zbędną część muru, brzegi osiatkować i otynkować. Analogicznie wykonać nadproże w ścianie środkowej konstrukcyjnej parteru, otwór osiatkować i otynkować, osadzić drzwi; i) wyrównanie stopni betonowych schodów wewnętrznych nadlewką betonową i wyłoże¬nie płytkami gresowymi antypoślizgowymi ; j) wykonanie nowych balustrad schodów ze stali nierdzewnej śr. 40mm, śr. 50mm, śr. 15mm o wyso¬kości 110 cm; k) izolacja sufitu w piwnicy 6 cm styropianu z tynkiem cienkowarstwowym; l) projektowane ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych GKF na stelażu metalowym wypełnione wełną mineralną; w kotłowni ścianki jw. o podwyższonej odporności ogniowej min. EI60; w sanitariacie na parterze ścianki systemowe; m) projektowana roleta ppoż oddzielająca parter od piwnic; n) projektowany właz w podłodze drewnianej do piwnic z klapą drewnianą uchylną w ramie z kątownika 45x45x2; szczegóły zamocowania wg rysunku A 10; o) w pomieszczeniu 1.6. podłoga drewniana na istniejącym stropie ze sklejki i PCV na konstrukcji drewnianej; pozostałe posadzki gresowe; p) udrożnienie przewodów w murze wentylacyjnym, wymurowanie kominów ponad dach z cegły klinkierowej i wykonanie obróbek blacharskich. q) wymiana płytek tarasu na płytki ceramiczne mrozoodporne antypoślizgowe; r) wymiana słupków drewnianych tarasu na słupki ze stali nierdzewnej oraz wymiana balustrad tarasów i schodków zewnętrznych na balustrady ze stali nierdzewnej; s) zamurowanie dwóch otworów w środkowej ścianie konstrukcyjnej parteru oraz w ściankach działowych cegłą pełną kl.15 na zaprawie wapienno - cementowej M30 ; t) zadaszenie wejścia do piwnicy i do zaplecza budynku konstrukcji spawanej ze stali nierdzewnej lub stali malowanej proszkowo z przekryciem płytami poliwęglanu; u) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi drewniane i metalowe, drzwi do kotłowni o odporności ogniowej EL60; v) wykonanie sufitu podwieszanego - po skuciu tynku sufit zagruntować, zamocować ruszt sufitowy metalowy, ułożyć instalację elektryczną, ułożyć płyty sufitowe, roboty wykonać zgodnie z rysunkiem szczegółowym; w) w pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 210 cm; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw.) x) tynki wewnętrzne wapienno - cementowe i cienkowarstwowe wg opisu na rysunkach; y) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw). z) wentylacja grawitacyjna (przewody murowane istniejące należy udrożnić); aa) chodniki z kostki śrutowanej w kolorze zgodnym z podjazdem, stojaki na rowery ze stali nierdzewnej zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszej siwz, koszt na śmieci zgodny ze wzorem załączonym do niniejszej specyfikacji. Instalacje sanitarne - zgodnie z projektem budowlanym a) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego śr. 160mm, dł. 4,0m., włączenie za pomocą studni rewizyjnej z PP/PCW śr. 315mm, odtworzenie nawierzchni z wyminą gruntu; b) wymiana przyłącza wodociągowego śr. 40mm na śr. 63mm o długości 2,0m, z zamontowaniem na sieci śr. 160mm zasuwy odcinającej oraz z montażem na przyłączu zasuwy przydomowej. c) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; d) wymiana instalacji wodociągowej; e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; f) wykonanie kotłowni; g) uzupełnienie istniejącego odwodnienia piwnic, poprzez ułożenie w geowłókninie dodatkowo około 50mb przewodu drenarskiego i przeniesienie istniejącej studni depresyjnej do projektowanej kotłowni. Instalacje elektryczne i teletechniczne - zgodnie z projektem wykonawczym a) wykonanie instalacji elektrycznej m.in. zabezpieczenie różnicowo-prądowe, zasilania faz, zegar astronomiczny do sterowania oświetleniem zewnętrznym wraz z tablicą rozdzielczą, wyniesieniem licznika na zewnątrz budynku z dostosowaniem przyłącza do obciążenia wynikającego z bilansu mocy, b) wykonanie instalacji nagłaśniającej - rozmieszczenie uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa. Wyposażenie - wzory krzeseł, szafek i wieszaka oraz ich kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonawstwa a) stoły z płyty laminowanej o wymiarach 200x90cm i grubości 25mm, nogi drewniane - szt. 7, b) krzesła stacjonarne drewniane (oparcie drewniane) z miękkim siedziskiem - szt. 40, c) krzesła drewniane składane - szt. 20, d) ekran ręcznie zwijany do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem o wymiarach 2,4x2,4m - szt. 1 e) wieszak na ubrania ścienny o szerokości 1,30m z płyty laminowanej gr. 18mm, f) projektor do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem sufitowym i instalacją umożliwiającą podłączenie urządzeń sterujących na zapleczu sceny, o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 27- szt. 1, g) szafki dwudrzwiowe o szer. 60cm z płyty laminowanej o gr. 18mm - szt. 3, h) stojak na rowery pięciostanowiskowy ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), - szt. 3, i) rolety na szyby (5 okien) - szt. 5 - wymaga się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów. 2) Zagospodarowanie terenu oraz wyeksponowanie małej architektury związanej z miejscowością. Dz. ew. nr 156 i 157 Zadanie polega na utwardzeniu terenu które będzie wyodrębniało drogę dojazdową do parkingów, parkingi (8 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5m na 5,0m oraz jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m na 5,0m) oraz ciągi piesze (przy budynku o szerokości 1,0m a od strony parkingu 1,5m). Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 8cm - 312,5 m2. Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 6cm - 100,0 m2. Montaż stojaków na rowery, pięciostanowiskowych ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), ławek parkowych (wzór ławki załącznik nr. 24 do siwz) , koszy na śmieci (wzór kosza załącznik nr. 23 do siwz), gablot informacyjnych (wzór gabloty załącznik nr. 26 do siwz). Wykonanie imitacji studni zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 28 do siwz. Urządzenie trenów zielonych zgodnie z załącznikiem nr 29 do siwz. Betonowa kostka brukowa w trzech kolorach innych niż szary. Kształt kostki nawiązujący do kostki ułożonej w centrum Cegłowa. Kolorystyka do ustalenia z Inwestorem po przedstawieniu typu i palety barw przez Wykonawcę. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Cegłów |
Ulica | ul. Kościuszki 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Cegłów |
Kod poczt | 05-319 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 025 579 59 48, 025 759 59 39 |
Fax | 025 759 59 38 |
Internet | www.bip.ceglow |
Regon | 71158263500000 |
E mail | ugceglow@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju prac w zakresie robót remontowych i drogowych. 3.Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z dotychczasowym Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4.Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, jeśli zajdzie taka konieczność lub potrzeba. |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. |
Wiedza | W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-budowlanych budynków o wartości robót minimum 300 000,00zł (trzysta tysięcy) brutto (każda z robót) i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o wartości robót minimum 90 000,00zł (dziewięćdziesiąt tysięcy) brutto każda z robót. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2013r. poz. 1409) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 932) na stanowisku kierownika robót budowlanych min. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz minimum 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy. |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości 300 000,00zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę) w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia, 3) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 4) zmiana osób realizujących zadanie, których Wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane osoby będą spełniały wymagania określone w siwz, 5) zmiany prowadzące do likwidacji w umowie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 6) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 7) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi, 8) zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne i korzystne dla Zamawiającego, 10) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. Wprowadzane zmiany nie mogą dotyczyć obniżenia jakości produktów, usług i materiałów wskazanych w ofercie, zwiększać wysokość wynagrodzenia wykonawcy w ramach realizowanej umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Zamawiającego pisemnej informacji o zmianie danych Wykonawcy zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 6. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznają za doręczoną. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.ceglow.pl |
Spec war | Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 5 |
Data skl | 19/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów sala konferencyjna |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |