Dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr spr UM-ZP-262-70/14
Publication date | 2014-08-04 |
End date | 2014-08-12 12:30:00 |
Instytucja | Uniwersytet Medyczny w Lublinie |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 259318 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 488200002, 720000005, 324200003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach: a) Zadanie nr 1 - serwery kasetowe z infrastrukturą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ: Zadaniem objęta jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska opartego o obudowy do serwerów kasetowych HP BLc7000 i BLc3000 oraz serwery serii: BL-460C Gen. 1,6,7,8 oraz BL-685C Gen. 6 wraz z instalacją i uruchomieniem zaproponowanego środowiska we wskazanej przez Zamawiającego szafie przemysłowej RACK 19. W ramach zadania należy dostarczyć serwery kasetowe (TYP-A) - 4 sztuki i dokonać instalacji infrastruktury wspólnej dla serwerów kasetowych. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) Zadanie nr 2 - przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ: W ramach zadania należy dostarczyć: - przełącznik (typ I) - 4 sztuki - przełącznik (typ II) - 6 sztuk - kontroler sieci bezprzewodowej - 1 sztuka - punkt dostępowy - 70 sztuk - zunifikowany system bezpieczeństwa sieci wraz z jego wdrożeniem - 1 system - wdrożenie sieci bezprzewodowej - oraz przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz konfiguracji systemu bezpieczeństwa Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2 Serwery 72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne 32420000-3 Urządzenia sieciowe Rozwiązania równoważne: 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2). 7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach:a) Zadanie nr 1 - serwery kasetowe z infrastrukturą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ: Zadaniem objęta jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska opartego o obudowy do serwerów kasetowych HP BLc7000 i BLc3000 oraz serwery serii: BL-460C Gen. 1,6,7,8 oraz BL-685C Gen. 6 wraz z instalacją i uruchomieniem zaproponowanego środowiska we wskazanej przez Zamawiającego szafie przemysłowej RACK 19. W ramach zadania należy dostarczyć serwery kasetowe (TYP-A) - 4 sztuki i dokonać instalacji infrastruktury wspólnej dla serwerów kasetowych. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2 Serwery 72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne 32420000-3 Urządzenia sieciowe Rozwiązania równoważne: 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2). 7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach: b) Zadanie nr 2 - przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ: W ramach zadania należy dostarczyć: - przełącznik (typ I) - 4 sztuki - przełącznik (typ II) - 6 sztuk - kontroler sieci bezprzewodowej - 1 sztuka - punkt dostępowy - 70 sztuk - zunifikowany system bezpieczeństwa sieci wraz z jego wdrożeniem - 1 system - wdrożenie sieci bezprzewodowej - oraz przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz konfiguracji systemu bezpieczeństwa Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2 Serwery 72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne 32420000-3 Urządzenia sieciowe Rozwiązania równoważne: 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2). 7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Medyczny w Lublinie |
Ulica | Al. Racławickie 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-059 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 528 88 88 |
Fax | 81 528 89 18 |
Internet | www.umlub.pl |
Regon | 00028871600000 |
E mail | u.czuja@umlub.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 60 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Oświadczenie Wykonawcy. |
Wiedza | Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: Dla zadania nr 1: a) wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy infrastruktury serwerowej o wartości brutto minimum 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonej infrastruktury serwerowej w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Dla zadania nr 2: b) wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy urządzeń sieciowych (przełączników lub routerów lub urządzeń bezpieczeństwa sieciowego) o wartości brutto minimum 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych urządzeń sieciowych w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. |
Potencjal | Oświadczenie Wykonawcy. |
Zdolne | Oświadczenie Wykonawcy. |
Sytuacja | Oświadczenie Wykonawcy. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.umlub.pl |
Spec war | 1.Strona internetowa podana powyżej 2.Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami - Jakub Otachel e-mail: jakub.otachel@umlub.pl, tel. (81) 528-88-32, faks:(81) 528-89-70. |
Data skl | 12/08/2014 |
Godz skl | 12:30 |
Miejsce | Siedziba Zamawiającego, Al.Racławickie 1 w Lublinie, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase. |
Czy uniewaznienie | Nie |
Wadium | 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 2 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy b) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; c) wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu lub oprogramowania określonego w umowie sprzętem lub oprogramowaniem o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny wynikającej z umowy; d) zmiany part number sprzętu lub oprogramowania objętego umową, ich nazwy lub ich producenta; e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; f) zmiany stawki podatku VAT. Wartość umowy brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższeniu stawki podatku od towarów i usług; g) konieczności zmiany osób będących upoważnionymi przedstawicielami Stron; h) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; i) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; j) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, k) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. |