Dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr spr UM-ZP-262-70/14

Data publikacji 2014-08-04
Data zakończenia 2014-08-12 12:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259318 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 720000005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach:
a) Zadanie nr 1 - serwery kasetowe z infrastrukturą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ:
Zadaniem objęta jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska opartego o obudowy do serwerów kasetowych HP BLc7000 i BLc3000 oraz serwery serii: BL-460C Gen. 1,6,7,8 oraz BL-685C Gen. 6 wraz z instalacją i uruchomieniem zaproponowanego środowiska we wskazanej przez Zamawiającego szafie przemysłowej RACK 19.
W ramach zadania należy dostarczyć serwery kasetowe (TYP-A) - 4 sztuki i dokonać instalacji infrastruktury wspólnej dla serwerów kasetowych.
Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
b) Zadanie nr 2 - przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ:
W ramach zadania należy dostarczyć:
- przełącznik (typ I) - 4 sztuki
- przełącznik (typ II) - 6 sztuk
- kontroler sieci bezprzewodowej - 1 sztuka
- punkt dostępowy - 70 sztuk
- zunifikowany system bezpieczeństwa sieci wraz z jego wdrożeniem - 1 system
- wdrożenie sieci bezprzewodowej
- oraz przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz konfiguracji systemu bezpieczeństwa
Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48820000-2 Serwery
72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne
32420000-3 Urządzenia sieciowe
Rozwiązania równoważne:
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2).
7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach:
a) Zadanie nr 1 - serwery kasetowe z infrastrukturą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ:
Zadaniem objęta jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska opartego o obudowy do serwerów kasetowych HP BLc7000 i BLc3000 oraz serwery serii: BL-460C Gen. 1,6,7,8 oraz BL-685C Gen. 6 wraz z instalacją i uruchomieniem zaproponowanego środowiska we wskazanej przez Zamawiającego szafie przemysłowej RACK 19.
W ramach zadania należy dostarczyć serwery kasetowe (TYP-A) - 4 sztuki i dokonać instalacji infrastruktury wspólnej dla serwerów kasetowych.
Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48820000-2 Serwery
72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne
32420000-3 Urządzenia sieciowe
Rozwiązania równoważne:
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2).
7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach:
b) Zadanie nr 2 - przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ:
W ramach zadania należy dostarczyć:
- przełącznik (typ I) - 4 sztuki
- przełącznik (typ II) - 6 sztuk
- kontroler sieci bezprzewodowej - 1 sztuka
- punkt dostępowy - 70 sztuk
- zunifikowany system bezpieczeństwa sieci wraz z jego wdrożeniem - 1 system
- wdrożenie sieci bezprzewodowej
- oraz przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz konfiguracji systemu bezpieczeństwa
Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48820000-2 Serwery
72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne
32420000-3 Urządzenia sieciowe
Rozwiązania równoważne:
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2).
7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-059
Województwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E-mail u.czuja@umlub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy.
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: Dla zadania nr 1: a) wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy infrastruktury serwerowej o wartości brutto minimum 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonej infrastruktury serwerowej w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Dla zadania nr 2: b) wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy urządzeń sieciowych (przełączników lub routerów lub urządzeń bezpieczeństwa sieciowego) o wartości brutto minimum 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych urządzeń sieciowych w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy.
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy.
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umlub.pl
Adres uzyskania siwz 1.Strona internetowa podana powyżej 2.Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami - Jakub Otachel e-mail: jakub.otachel@umlub.pl, tel. (81) 528-88-32, faks:(81) 528-89-70.
Data składania wniosków 12/08/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Al.Racławickie 1 w Lublinie, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase.
Czy unieważnienie Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 2 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych)
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy b) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; c) wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu lub oprogramowania określonego w umowie sprzętem lub oprogramowaniem o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny wynikającej z umowy; d) zmiany part number sprzętu lub oprogramowania objętego umową, ich nazwy lub ich producenta; e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; f) zmiany stawki podatku VAT. Wartość umowy brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższeniu stawki podatku od towarów i usług; g) konieczności zmiany osób będących upoważnionymi przedstawicielami Stron; h) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; i) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; j) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, k) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)