Przebudowa ulic Hołdu Pruskiego, Kard. S. Wyszyńskiego i Monte Cassino w Świnoujściu

Publication date 2014-08-13
End date 2014-08-28 12:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Świnoujścia
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175447 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451000008, 451112000, 452332520, 452332001, 451127105, 452332214, 452332908, 453400002, 452332922, 349284002, 452332221, 452321302, 452313008, 453161109, 452310005, 323235008, 325200004, 324100000, 451110008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:-przebudowę ul. Hołdu Pruskiego wraz z oświetleniem, odwodnieniem, zielenią i małą architekturą (dł. ok. 329 mb),-przebudowę ul. Kard. S. Wyszyńskiego wraz z odwodnieniem, zielenią i małą architekturą (dł. ok. 192 mb),-przebudowę ul. Monte Cassino wraz z odwodnieniem, zielenią i małą architekturą (dł. ok. 176 mb),-wykonanie monitoringu w ul. Monte Cassino i Kard. S. Wyszyńskiego.Przedmiot zamówienia określa zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 1.1 do umowy, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.2 do umowy oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy -Wykaz dokumentacji projektowej, tj. Projekty budowlano-wykonawcze, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót budowlanych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Świnoujścia
Ulica ul. Wojska Polskiego 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowosc Świnoujście
Kod poczt 72-600
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 3212780, 3212309
Fax (091) 321 59 95
E mail prezydent@um.swinoujscie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
Wiedza wykaz wykonanych należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości zamawiający rozumie - budowę lub przebudowę dróg, o powierzchni min. 2.500,00 m2 i nawierzchni z kostki kamiennej z odzysku Realizacja każdej z robót budowlanych powinna być potwierdzona załączonymi dowodami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:a)Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, spełniającym warunki określone przepisami § 24 oraz § 31 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z dn. 11 sierpnia 2011 r.)a)Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,b)Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektroenergetycznych.c)Kierownikiem do prac w zieleni, spełniającym wymagania określone przepisami § 23 oraz § 31 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z dn. 11 sierpnia 2011 r.)
Sytuacja aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia składa każdy z tych wykonawców;- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 4 500.000 zł (słownie złotych: cztery miliony pięćset tysięcy 00/100).- środki obrotowe i/lub zdolność kredytowa wystarczająca do realizacji robót, na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu -pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy.-wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom). Zamawiający zaleca zamieszczenie powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Nie załączenie do oferty wykazu zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez wykonawcę zamówienia własnymi siłami.-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4.2 do SIWZ.-jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów wymagane jest dołączenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.-dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. -upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie).-wypełniony zakres rzeczowo-finansowy robót stanowiący załącznik numer 1.1 do projektu umowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Ewentualna zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.2.Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy:a)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3;b)zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym;c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:-działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;-zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (tzn. intensywnych opadów deszczu lub śniegu, niskich temperatur) powodujących wstrzymanie robót montażowych, które będzie miało wpływ na harmonogram robót i termin realizacji przedmiotu umowy;-realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;-konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego.3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:a)ad ust. 2 lit. a) - stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów;b)ad ust. 2 lit. b) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego;c)ad ust. 2 lit. c) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:-tiret pierwsze: o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;- tiret drugie: o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych;-tiret trzecie: o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy;-tiret czwarte - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.Zamawiający dopuszcza nadto możliwość zmiany umowy,a)poprzez wprowadzenie rozwiązań zamiennych do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeśli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy lub uzasadnione z uwagi na interes Zamawiającego lub interes publiczny. Powyższe dotyczy w szczególności wprowadzenia rozwiązań poprawiających funkcjonalność i trwałość oraz stosujących nowe technologie i materiały,b)poprzez powierzenie wykonawcy wykonania prac, których konieczność wykonania pojawiła się w toku realizacji umowy, a które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia szacunkowego. Powyższe dotyczy w szczególności konieczności wykonania prac wynikłej z likwidacji kolizji infrastruktury, zmian formalno-prawnych i poprawiania błędów w dokumentacji,c)w przypadkach określonych w pkt. a) i pkt. b) dopuszcza się nadto zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, jeśli wprowadzenie rozwiązań zamiennych lub wykonanie prac dodatkowych skutkuje koniecznością zmiany terminu umowy, o czas uzasadniony zmianą tych rozwiązań lub wykonania tych prac,d) w przypadkach określonych w pkt. a) i pkt. b) dopuszcza się nadto zmianę wynagrodzenia umownego według zasad określonych w § 4 ust. 4, projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) w przypadku braku odpowiednich pozycji - na podstawie wycen indywidualnych sprawdzonych przez właściwego branżowo inspektora nadzoru inwestorskiego
Kryt cena A
Spec www http://bip.um.swinoujscie.pl
Spec war Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Inżyniera Miasta, Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Data skl 28/08/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście, Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt dofinansowany z RPOWZ na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)