Publication date |
2014-08-13 |
End date |
2014-08-22 11:00:00 |
Instytucja |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego |
Miejscowość |
Kielce |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Krzesła,
- Różne siedziska i krzesła,
- Biurka i stoły,
- Meble biurowe,
- Regały biurowe,
- Witryny wystawowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
269754 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391300002, 391311000, 391210006, 391120000, 391131008, 391710001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dla części I i II zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo-jakościowego. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w części I zamówienia zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedstawić do wyboru i akceptacji zamawiającego zdjęcia lub próbki tkanin, o których mowa w pozycjach nr 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 i 33 -Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia- Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny
OpisCzęść I zamówienia - dostawa mebli gabinetowych i biurowych obejmuje: 1. Kredens - szt.3; 2. Stół owalny -szt.1; 3. Stolik okrągły - szt.1; 4. Witryna I- szt. 2; 5. Biurko I - szt.4; 6. Łącznik - szt.2; 7. Komoda dwudrzwiowa - szt. 2; 8. Kontener - szt.2; 9. Szafa aktowa I - szt.2; 10.Witryna II - szt. 2; 11. Biurko II - szt.14; 12. Szafka 2-drzwiowa średnia -szt.17; 13. Szafka 1-drzwiowa niska - szt. 1; 14. Szafka pod zlewozmywak - szt. 1; 15.Szafka nadstawka - szt. 30; 16. Szafka nadstawka na nóżkach - szt.7; 17. Szafa aktowa II - szt.50; 18. Szafa aktowa wysoka - szt. 1; 19. Szafa ubraniowa - szt. 3; 20. Stolik - szt.5; 21. Stolik prostokątny I - szt.1; 22.Stolik prostokątny II - szt. 1; 23.Regał otwarty wysoki szeroki - szt. 5; 24. Witryna III - szt. 2; 25. Krzesło - szt.20; 26. Krzesło drewniane- szt.24; 27.Krzesło obrotowe I - szt. 24; 28. Krzesło obrotowe II - szt. 1; 29. Fotel - szt. 2; 30. Fotel gabinetowy - szt. 3; 31. Fotel typu club - szt.4; 32. Sofa - szt. 1; 33. Sofa typu club duo - szt. 2; 34. Wieszak stojący - szt. 3Część II zamówienia - dostawa mebli metalowych obejmuje:1. Przeszklona witryna wystawowa - szt.2; 2. Regał metalowy - szt. 47 |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Kielce
|
Kod poczt |
25-516
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
Fax |
41 3445265, 3445723
|
Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
Regon |
29101900500000
|
E mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Potencjal |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (przedmiot zamówienia wskazany przez wykonawcę w Formularzu cenowym - Dodatek nr 2A i/lub 2B do SIWZ) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: w części I i II zamówienia - dla każdej pozycji Załącznika nr 1 do SIWZ zdjęcie produktu wraz z opisem oferowanego produktu (np. karta produktu, kopia strony katalogowej itp.) potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego - dotyczy przypadku określonego w części E pkt 2 lit. a SIWZ (zaoferowania produktów gotowych i wskazania w Formularzu cenowym producenta/nazwy/symbolu). 2. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty oraz który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca, w przypadku: a) zaoferowania gotowego produktu - zobowiązany jest wskazać producenta/nazwę/symbol w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami; b) zaoferowania produktu wykonywanego na wymiar - zobowiązany jest podać w odpowiednich pozycjach wypełnionego Formularza cenowego informację o treści -produkt na wymiar- oraz załączyć szkic produktu wraz z jego opisem, określającym materiał, z którego zostanie wykonany oraz założenia dotyczące rzeczywistych parametrów i wymiarów danego produktu. Szkice produktu wraz z opisami stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
Spec war |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345 (III piętro)
|
Data skl |
22/08/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 147 (Kancelaria Ogólna, I piętro).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|