Sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów i produktów medycznych i niemedycznych

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-22 10:00:00
Instytucja Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Dowody tożsamości,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175575 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331416202, 337700008, 391431124, 224551005, 384120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów i produktów medycznych i niemedycznych, w tym: testów do sterylizacji, taśm maskujących, testów do myjek, serwet operacyjnych, obłożeń urologicznych, elektrod do badań EKG, wyposażenia do ssaków Medela, filtrów do ssaków, osłonek medycznych, pieluchomajtek, opasek identyfikacyjnych, podkładów higienicznych, materaców, termometrów, serwet sterylnych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ.
3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona.
4. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1.
5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) (nie dot. Grup: 1-3 oraz grupy 7 poz. 8)
6. Zamawiający wymaga dostarczania asortymentu w ciągu 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
7. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.

Opis

1.Test typu Compley Bowie-Dick lub równoważny -1 400 szt.
2. Taśma ze wskaźnikami do zamykania pakietów poddawanych sterylizacji parowejlub równoważna pod względem właściwości - 100 szt.
3. Wieloparametrowy test paskowy przeznaczony do kontroli sterylizacji parą wodną (we wszystkich cyklach sterylizacji) typu STEAM INDICATOR STRIP lub równoważny - klasy 4 (ISO 11140-1) - 15 000 szt.
4. Zintegrowany test chemiczny do kontroli sterylizacji parowej typu STEAM PLUS lub równoważny -12 000 szt.

5. Wskaźnik biologiczny fiolkowy typu Attest 1262 do kontroli sterylizacji parowej lub równoważony - 3 200 szt.
6. Test biologiczny typu Sporal S lub równoważny pod względem właściwości i norm - opakowanie zawierające 4 testy - 4 szt.Taśma maskujące bez wskaźnika do zamykania zestawów narzędzi - rolka o wymiarach 19 mm x 50 m - 60 szt.1. Test do kontroli obecności wystarczającej siły energii ultradźwiękowej podczas mycia narzędzi medycznych w myjkach ultradźwiękowych - 60 szt.
2. Test do kontroli skuteczności czyszczenia narzędzi medycznych w myjkach ultradźwiękowych -
300 szt.
Test do kontroli skuteczności mycia narzędzi medycznych w myjce automatycznej -
40 szt.
Test do kontroli skuteczności działania myjek endoskopowych typu Innova E2 i Innova E3-
100 szt.Serwety operacyjne z nitką radiacyjną - 18.000 sztObłożenia chirurgiczne sterylne do urologicznych zabiegów przezcewkowych TUR - 720Elektrody do badań EKG, badań Holtera, testów wysiłkowych, pomiarów parametrów stymulatora serca -40.000 szt.1. Zbiornik wielorazowego użytku do wkładów jednorazowych, kompatybilny z wkładami i ssakami firmy Medela, o pojemności 1,5 l, -
24 szt.
2. Zbiornik wielorazowego użytku do wkładów jednorazowych, kompatybilny z wkładami i ssakami firmy Medela, o pojemności 2,5 l, -
24 szt.
3. Wkład jednorazowy na wydzielinę, kompatybilny ze zbiornikami firmy Medela, o pojemności 1,5 l,-
3 000 szt.
4. Wkład jednorazowy na wydzielinę, kompatybilny ze zbiornikami firmy Medela, o pojemności 2,5 l, -
5 400 szt.
5. Zbiornik do ssaka firmy Medela wielorazowy, -
8 szt.
6. Pokrywa wielorazowa uniwersalna do zbiorników firmy Medela z zabezpieczeniem przed przepełnieniem,-
12szt.
7. Pokrywa do zbiornika zabezpieczającego o pojemności 250 ml-
6 szt.
8. Klips do pokrywy opisanej w pozycji nr 6-
12 szt.
9. Zawór zabezpieczający przed przelaniem kompatybilny z pokrywą opisaną w pozycji nr 6-
12 szt.
10. Dren ssący silikonowy autoklawowalny o średnicy 7/12 mm [mb]-
12 szt.
11. Łącznik prosty z dwiema uszczelkami (do wyboru zamawiającego)-
30 szt.
12. Łącznik kątowy z dwiema uszczelkami (do wyboru zamawiającego)-
30 szt.1. Filtr przeciwbakteryjny jednorazowy, z końcówkami umożliwiającymi bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym ssaka Basic 30, Dominant 50 firmy Medela-
540 szt.
2. Filtr przeciwbakteryjny jednorazowy, z zabezpieczeniem przed zalaniem, z końcówkami umożliwiającymi bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym ssaka Vario-
180 szt.
3. Filtr przeciwbakteryjny jednorazowy, montowany na drenie, kompatybilny ze ssakami firmy Cami - o średnicy 5,5 - 6,5 mm i długości min. 15 mm-
360 szt.1.Osłonki medyczne (prezerwatywy) na głowicę sondy USG z lateksu lub kauczuku naturalnego - 2.000 szt.
2.Osłonki medyczne (prezerwatywy) na głowicę sondy USG dla osób uczulonych na lateks i kauczuk -100 szt.1. Pieluchomajtki dla dorosłych dzienne - rozmiar S -

30 szt.
2. Pieluchomajtki dla dorosłych dzienne - rozmiar M -120 szt.
3. Pieluchomajtki dla dorosłych dzienne - rozmiar L -30.000 szt.
4. Pieluchomajtki dla dorosłych dzienne - rozmiar XL -36.000 szt.1. Opaski identyfikacyjne niesterylne dla dzieci (kolorowe)-
2 400 szt.
2. Opaski identyfikacyjne niesterylne dla dorosłych-
52 000 szt.Podkłady higieniczne gumowe z frottą o wymiarach 140 cm x 110 cm - 72 szt.Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy na łóżko szpitalne - 16Termometr bezdotykowy - 16 szt.Serweta sterylna z otworem - 180 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
Ulica ul. Wójta Radtkego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-348
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 6207501
Fax 58 6201114
Internet www.szpitalwincentego.pl
Regon 19014158100000
E mail zam.publiczne@szpitalmiejski-gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka przwa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka przwa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 15
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Powiadomienie/zgłoszenie/wpis do rejestru Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (grupa 4-6, 7 (poz. 1-7, 9-12), 8-15 (nie dotyczy wykonawców zagranicznych, którzy wprowadzili na terytorium RP wyrób medyczny przeznaczony do używania na tym terytorium). 2) Dokument potwierdzający zgodność produktu z normami ISO 11140-1, (grupa 1 poz. 1, 3, 4) 3) Dokument potwierdzający zgodność produktu z normami EN 867 i EN 867-4 (grupa 1 poz. 1) 4) Dokument potwierdzający zgodność produktu z normami EN 867-1 (grupa 1 poz. 3) 5) Grupa 4 a) Dokument potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 14079 b) Dokument potwierdzający zgodność opakowania produktu z normą PN 868-5 c) dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji - raport z kwalifikacji procesu sterylizacji, zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1, PN-EN ISO 11135-1 i PN-EN ISO 11137-1,2 6) grupa 10 a) karta danych technicznych potwierdzająca chłonność oferowanego wyrobu b) karty katalogowe pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ oraz potwierdzającego zgodność numeru katalogowego z opisywanym produktem 7) Dokument potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 13795 dla strefy krytycznej wyrobu - grupa 15
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora, 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2)w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3)w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4)jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.szpitalwincentego.pl
Spec war Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11
Data skl 22/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)