Dostawa materiałów reklamowych z logotypem RCKiK w Poznaniu

Publication date 2014-08-14
End date 2014-08-25 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175995 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet Nr 1 Długopisy z wygrawerowanym logo RCKiK w Poznaniu w ilości 70.000 szt.

Pakiet Nr 2 Samozaciskowe opaski odblaskowej z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 15.000 szt.

Pakiet Nr 3 Zestaw plastrów opatrunkowych w plastikowym pudełku w kolorze czerwonym z logo RCKiK
w Poznaniu w ilości 10.000 szt.

Pakiet Nr 4 Ściereczki do okularów z mikrofibry w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości
5.000 szt.

Pakiet Nr 5 Zestawy bloczków karteczek samoprzylepnych z kalkulatorem z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.

Pakiet Nr 6 Kubki w kolorze czarnym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 2.000 szt.

Pakiet Nr 7 Otwieracz do butelek z diodą LED oraz z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.

Pakiet Nr 8 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.

Pakiet Nr 9 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.

Opis

Pakiet Nr 1 Długopisy z wygrawerowanym logo RCKiK w Poznaniu w ilości 70.000 szt.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 2 Samozaciskowe opaski odblaskowej z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 15.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 3 Zestaw plastrów opatrunkowych w plastikowym pudełku w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 10.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 4 Ściereczki do okularów z mikrofibry w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 5 Zestawy bloczków karteczek samoprzylepnych z kalkulatorem z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 6 Kubki w kolorze czarnym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 2.000 szt.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 7 Otwieracz do butelek z diodą LED oraz z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 8 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 9 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-354
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet rckik.poznan.pl
Regon 00029383500000
E mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości Dla Pakietu Nr 1- 2.200,00 pln Dla Pakietu Nr 2- 400,00 pln Dla Pakietu Nr 3- 300,00 pln Dla Pakietu Nr 4- 150,00 pln Dla Pakietu Nr 5- 450,00 pln Dla Pakietu Nr 6- 400,00 pln Dla Pakietu Nr 7- 200,00 pln Dla Pakietu Nr 8- 100,00 pln Dla Pakietu Nr 9- 100,00 pln Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. 26 Oddział Poznań nr konta 74109018540000000101988775. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Budynek I, II piętro (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę: Dla Pakietu Nr 1 - 50.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 2 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 3 - 7.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 4 - 3.500.- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 5 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 6 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 7 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 8 - 2.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 9 - 3.000,- wartości brutto materiałów reklamowych
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości: Dla Pakietu Nr 1 - 50.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 2 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 3 - 7.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 4 - 3.500.- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 5 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 6 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 7 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 8 - 2.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 9 - 3.000,- wartości brutto materiałów reklamowych UWAGA W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: W celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia .
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Strony mogą zmienić postanowienia umowy w formie pisemnego aneksu. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy a) zmianę, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, w przypadku zmiany produktu na nowszy o lepszych bądź równoważnych parametrach, b) zmiany poszczególnych ilości zamawianego asortymentu, w ramach całej kwoty brutto umowy. c) zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych, d) w zakresie zmiany terminu umowy w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy, e) zmiana danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej, f) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie. 4. Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z wyłączeniem § 2 i zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i-lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wzrost cen brutto spowodowany zmianą stawki podatku VAT może nastąpić jedynie w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: a) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 K.c., b) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 6. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca będzie mógł żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryt cena A
Spec www www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Spec war Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Budynek I , II piętro
Data skl 25/08/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Budynek I , II piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenie: W celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia . 2. Zamawiający przewiduje zapłatę Wykonawcom za dostarczone próbki. Warunkiem otrzymania zapłaty jest dołączenie do próbek przedmiotu zamówienia faktury z terminem płatności minimum 14 dni od daty otwarcia ofert. Brak faktury oznacza bezpłatne przekazane próbek.
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)