ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Publication date | 2014-08-18 |
End date | 2014-08-26 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół w Karczmiskach |
Miejscowość | Karczmiska |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 177323 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302000001, 489000008, 317100009, 803100000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Część 1 - Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 1.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu. 1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 1.5.Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych. Część 2 - Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem zamawiającemu. 2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 2.5.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.6.Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. Część 3 - Zakup usług edukacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.3. Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.7.Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.10.Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.11.Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.12.Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.13.Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h. 3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.17. Termin realizacji usługi od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przez to rozumieć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które Zamawiający traktuje jako wzór, w oparciu o który wykonawca może złożyć ofertę na dostawę o parametrach równoważnych. Za parametry równoważne należy rozumieć nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego. Opis1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałówi wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.1.3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu. 1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 3.1.5. Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych.2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem zamawiającemu. 2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 3.2.5. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.2.6. Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.3.Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.3.7. Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.10. Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.11. Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.12. Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.13. Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h. 3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół w Karczmiskach |
Ulica | ul. Szkolna 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Karczmiska |
Kod poczt | 24-310 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 828 70 34 |
Fax | 81 828 70 34 |
Internet | www.zskarczmiska.szkolnastrona.pl |
Regon | 06016506500000 |
E mail | zs.karczmiska@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Szkoła publiczna |
Rodzaj zam inny | Szkoła publiczna |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2015 |
Wadium | Nie dotyczy. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.); 2)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta; a)(dotyczy wyłącznie Część3.1 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania j. niemieckiego, co najmniej na poziomie gimnazjum; b)(dotyczy wyłącznie Część 2.2 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania matematyki, co najmniej na poziomie gimnazjum; c)(dotyczy wyłącznie Część 3.3 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania biologii, co najmniej na poziomie gimnazjum; d)(dotyczy wyłącznie Część 3.4 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania j. angielskiego, co najmniej na poziomie gimnazjum; e)(dotyczy wyłącznie Część 3.5 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania plastyki, co najmniej na poziomie gimnazjum lub przygotowanie plastyczne i co najmniej roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; f)(dotyczy wyłącznie Część 3.6 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, co najmniej na poziomie gimnazjum i roczne doświadczenie w prowadzeniu podobnego typu zajęć lub przygotowanie dziennikarskie lub filmowe i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć podobnego typu; g)(dotyczy wyłącznie Część 3.7 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, co najmniej na poziomie gimnazjum zajmująca stanowisko pedagoga lub doradcy zawodowego lub osoba zatrudniona w dowolnej instytucji zajmująca się doradztwem zawodowym; h)(dotyczy wyłącznie Część 3.8 zamówienia) osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych i co najmniej dwuletnią praktykę w prowadzeniu zajęć logopedycznych; i)(dotyczy wyłącznie Część 3.9 zamówienia) osoba posiada ukończone studia wyższe magisterskie z psychologii i jest lub była zatrudniona w poradni psychologiczno pedagogicznej; 3)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) pisemne oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL, łączna liczba godzin pracy osoby fizycznej nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie; 4)pisemne oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL, wykonawca usługi nie może być zatrudniony w instytucji realizującej PO KL; 5)pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, wykonawca usługi nie może być powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym; 6)koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). |
Wiedza | Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia, w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej /edukacyjnej; 2)(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych; 3)(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej. |
Potencjal | Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). |
Zdolne | Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). |
Sytuacja | Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Pisemna oferta z pisemną propozycją ceny ryczałtowej netto - wzór oferty Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.(dotyczy wyłącznie Części 1, 2 zamówienia) Szczegółowy wykaz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - wzór Załączniku Nr 4 do SIWZ. Można skorzystać z załączników Nr 1,2, 2a pamiętając o ich podpisaniu. 3.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - wzór Załączniku Nr 5 do SIWZ. 4.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Deklaracja udziału w projekcie - wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Deklarację załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm podpisane deklaracje przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 5.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie załączają doferty tylko osoby fizyczne. (W przypadku firm podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 6.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL - wzór Załącznik Nr 8 do SIWZ. (W przypadku firm dodatkowo podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 7.Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wzór Załącznik Nr 9 do SIWZ. 8.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) - wzór Załączniku Nr 10 do SIWZ. 9.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta potwierdzony za zgodność z oryginałem. (Dokument załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm dokumenty osób prowadzących zajęcia stwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta będą musiały zostać dołączone do umowy). 10.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Kserokopia dokumentu tożsamości osoby prowadzącej zajęcia potwierdzona za zgodność z oryginałem. (Dokument tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm dokumenty tożsamości osób prowadzących zajęcia potwierdzone za zgodność z oryginałem będą musiały zostać dołączone do umowy). 11.Koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 12.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej/edukacyjnej. (W przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 13.(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych. 14.(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) Dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 15.Pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi - wzór Załączniku Nr 11 do SIWZ.W celu potwierdzenia, że sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy pozwala na realizację zamówienia. 16.Pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) - wzór Załączniku Nr 12 do SIWZ. 17.Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór Załączniku Nr 13 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku, gdy: a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://zskarczmiska.bip.lublin.pl |
Spec war | W sekretariacie Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska w godzinach 8:00 - 15:00 |
Data skl | 26/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sekretariat Zespół Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego |
Czy uniewaznienie | Tak |