Dostawa wyposażenia - mebli do oddziałów przedszkolnych

Publication date 2014-08-18
End date 2014-08-27 09:00:00
Instytucja Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
Miejscowość Gródek nad Dunajcem
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Kredensy i biblioteczki,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274244 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 391413005, 391210006, 391120000, 391222005, 391411003, 427162000, 441122000, 301954006, 301955007, 301959001, 301951003, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli do oddziałów przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE).
5. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie następujących artykułów:
1. stoły przedszkolne I
2. stoły przedszkolne II
3. krzesełka średnie I
4. krzesełka średnie II
5. krzesełka średnie III
6. krzesełka małe I
7. krzesełka małe II
8. krzesełka małe III
9. biblioteczka z ławeczką/pufkami
10. multikącik
11. szafa zamykana dla nauczyciela I
12. szafa zamykana dla nauczyciela II
13. szafa zamykana dla nauczyciela III
14. regał otwarty na zabawki I
15. regał otwarty na zabawki II
16. regał otwarty na zabawki III
17. regał otwarty na zabawki IV
18. biurko dla nauczyciela I
19. biurko dla nauczyciela II
20. biurko dla nauczyciela III
21. biurko dla nauczyciela IV
22. krzesło wysokie obrotowe
23. wykładzina dywanowa I
24. wykładzina dywanowa II
25. wykładzina dywanowa III
26. wykładzina dywanowa IV
27. wykładzina dywanowa V
28. wykładzina dywanowa VI
29. wykładzina dywanowa VII
30. wykładzina dywanowa VIII
31. wykładzina dywanowa IX
32. wykładzina dywanowa X
33. wykładzina dywanowa XI
34. suszarka metalowa do prac plastycznych
35. tablica suchościeralna
36. tablica wisząca
37. tablica pojedyncza biała
38. tablica zielona
39. tablica korkowa ekspozycyjna
40. zestaw mebli - I
41. zestaw mebli - II
42. zestaw mebli III
43. zestaw mebli IV
44. zestaw mebli - V
45. zestaw mebli - VI
46. zestaw mebli - VII
47. zestaw mebli - VIII
48. szafa do kolekcji bajkowej I
49. szafa do kolekcji bajkowej II
50. szafa do kolekcji bajkowej III
51. szafa do kolekcji bajkowej IV
52. szafa do kolekcji bajkowej V
53. parawan wysoki I
54. parawan wysoki II
55. parawan wysoki III
56. pokrowiec na leżaki
57. kosze do segregacji
58. szafa na pościel
6. Zamówienie obejmuje także dostarczenie ww wyposażenia do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
7. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
8. Maksymalna wartość dostaw przypadających na jeden oddział przedszkolny, wskazana w opisie przedmiotu zamówienia została ustalona w kwocie 10000,00 zł brutto. Przekroczenie tej wartości stanowić może podstawę do ograniczenia zakresu dostaw dla danego oddziału przedszkolnego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
Ulica Gródek nad Dunajcem 54
Nr domu 54
Miejscowosc Gródek nad Dunajcem
Kod poczt 33-318
Wojewodztwo małopolskie
Tel 18 4401035
Fax 18 4401035 w. 20
Internet www.gminagrodek.pl
Regon 00053502000000
E mail leszek@grodek.sacz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 7. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 7.1. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 7.2. Arkusz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ 7.3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.gminagrodek.pl
Spec war Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem
Data skl 27/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem Dziennik Podawczy.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie: 1.1. pisemnej, 1.2. lub faksem (nr faksu Zamawiającego: +48 018 440 10 35 w. 20) 1.3. lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@grodek.sacz.pl ) 2. Na żądanie każda ze stron potwierdzi czytelność faksu poprzez zwrotne przesłanie pisma z adnotacją -potwierdzam czytelność faksu - godzina, data i podpis. 3. Dokument przesłany faksem należy niezwłocznie potwierdzić pismem. 4. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 4.1. Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych- Wojciech Błażusiak, pokój 5c, telefon: /018/ 440-10-35 w.34, 4.2. inspektor Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem -Lesław Czul, pokój 5a, telefon: /018/ 440-10-35 w.39, 5. Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 Prawa Zamówień Publicznych. 6. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniana na tej stronie. 7. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty oraz wnoszenia środków ochrony prawnej 5. ZMIANY, WYCOFANIE OFERTY 5.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 5.2. Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, która musi odpowiadać wszystkim zasadom niniejszej specyfikacji, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności. 5.3. Wycofania dokonuje się na wniosek wykonawcy złożony zamawiającemu z zastrzeżeniem pkt. 5.1, podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być udokumentowane odpisem z właściwego rejestru (ewentualnie dodatkowo pełnomocnictwem). Wykonawca ma prawo do żądania zwrotu wycofanej oferty przed upływem terminu składania ofert. 7. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej....
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)