Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Goleniów
|
Ulica |
Plac Lotników 1
|
Miejscowosc |
Goleniów
|
Kod poczt |
72-100
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4698200
|
Fax |
091 4698298
|
Internet |
www.goleniow.pl
|
Regon |
81168436700000
|
E mail |
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
44
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (komputerów, monitorów) o wartości minimum 100 000 zł każda.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej dla jednej dostawy.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż:
w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia
dysponuje:
a) co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat z oprogramowania wirtualnego VCP (Vmware Cretified Professional - Zamawiający posiada wymienione oprogramowanie) oraz posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (teks jednolity Dz. U. z 2010 Nr 182, poz. 1228) i posiadającymi praktyczne doświadczenie z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tzn. instalacji i konfiguracji wirtualizacji.
b) co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat MCTS (Microsoft Certified Technology Specialist - Zamawiający posiada wymienione oprogramowanie) oraz posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (teks jednolity Dz. U. z 2010 Nr 182, poz. 1228) i posiadającą praktyczne doświadczenie z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tzn. konfiguracja zapasowego kontrolera domeny.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający określa, obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dla co najmniej 3 głównych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego (komputerów, monitorów) o wartości minimum 100 000 zł każda.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej dla jednej dostawy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2.Opisy produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
3.Zaświadczenie nienależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj:
a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie projektowania, wdrażania i serwisowania systemów informatycznych,
b) Certyfikat ISO 27001 lub równoważny w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,
c) Dokument CE - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI CE na proponowany sprzęt komputerowy (urządzenia zamknięte w obudowie traktowane jako fabrycznie nowe urządzenie zbudowane z przedmiotowych elementów stanowiących o jego parametrach technicznych). Dokument CE potwierdza, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych określonych dla sprzętu elektrycznego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku oraz innych rozporządzeń m.in. związanych z kompatybilnością elektromagnetyczną. Wykonawca przedłoży w ofercie w/w dokumenty w języku polskim (w przypadku jednostki pochodzenia zagranicznego dokument musi zostać przetłumaczony na język polski poświadczony za zgodność z oryginałem).
4.Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż Wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca.
Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta Wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
b) Zmiana miejsca dostawy,
c) Zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację, serwis,
d) Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
e) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw,
f) Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami,
g) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
h) Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę,
i) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy
j) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.goleniow.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.
|
Data skl |
29/08/2014
|
Godz skl |
09:45
|
Miejsce |
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|