Zakup i dostawa 26 komputerów, 15 monitorów, 1 notebooka oraz rozbudowę serwerowego klastra HA zgodnie ze specyfikacją

Publication date 2014-08-21
End date 2014-08-29 09:45:00
Instytucja Gmina Goleniów
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery sieciowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278870 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 489000007, 488210009, 302133008, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 26 komputerów, 15 monitorów, 1 notebooka oraz rozbudowę serwerowego klastra HA zgodnie ze specyfikacją.
2.W zakres zamówienia wchodzi oprócz dostawy sprzętu komputerowego, także wdrożenie fizycznego hosta do istniejącej infrastruktury serwerowej HA na miejscu u zamawiającego przez producenta lub certyfikowanego do tego przez producenta partnera.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Goleniów
Ulica Plac Lotników 1
Miejscowosc Goleniów
Kod poczt 72-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4698200
Fax 091 4698298
Internet www.goleniow.pl
Regon 81168436700000
E mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 44
Wadium W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (komputerów, monitorów) o wartości minimum 100 000 zł każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej dla jednej dostawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zdolne Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż: w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje: a) co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat z oprogramowania wirtualnego VCP (Vmware Cretified Professional - Zamawiający posiada wymienione oprogramowanie) oraz posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (teks jednolity Dz. U. z 2010 Nr 182, poz. 1228) i posiadającymi praktyczne doświadczenie z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tzn. instalacji i konfiguracji wirtualizacji. b) co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat MCTS (Microsoft Certified Technology Specialist - Zamawiający posiada wymienione oprogramowanie) oraz posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (teks jednolity Dz. U. z 2010 Nr 182, poz. 1228) i posiadającą praktyczne doświadczenie z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tzn. konfiguracja zapasowego kontrolera domeny. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający określa, obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dla co najmniej 3 głównych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego (komputerów, monitorów) o wartości minimum 100 000 zł każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej dla jednej dostawy.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2.Opisy produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3.Zaświadczenie nienależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj: a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie projektowania, wdrażania i serwisowania systemów informatycznych, b) Certyfikat ISO 27001 lub równoważny w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, c) Dokument CE - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI CE na proponowany sprzęt komputerowy (urządzenia zamknięte w obudowie traktowane jako fabrycznie nowe urządzenie zbudowane z przedmiotowych elementów stanowiących o jego parametrach technicznych). Dokument CE potwierdza, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych określonych dla sprzętu elektrycznego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku oraz innych rozporządzeń m.in. związanych z kompatybilnością elektromagnetyczną. Wykonawca przedłoży w ofercie w/w dokumenty w języku polskim (w przypadku jednostki pochodzenia zagranicznego dokument musi zostać przetłumaczony na język polski poświadczony za zgodność z oryginałem). 4.Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż Wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta Wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego, b) Zmiana miejsca dostawy, c) Zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację, serwis, d) Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów e) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw, f) Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, g) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; h) Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, i) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy j) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami
Kryt cena A
Spec www www.goleniow.pl
Spec war Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.
Data skl 29/08/2014
Godz skl 09:45
Miejsce Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)