Dostawa klisz rtg i odczynników do obróbki rtg

Publication date 2014-08-22
End date 2014-09-02 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279132 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323541103, 249312300, 249312403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

L.P. ASORTYMENT Jm Ilość
1. Błony Rtg 18x24/100 do obróbki
automatycznej
op. 35
2. Błony Rtg 24x30/100 do obróbki
automatycznej
op. 60
3. Błony Rtg 30x40/100 do obróbki
automatycznej
op. 30
4. Błony Rtg 35x35/100 do obróbki
automatycznej
op. 19
5. Błony Rtg 35x43/100 do obróbki
automatycznej
op. 50
6. Błony Rtg 18x43/100 do obróbki
automatycznej
op. 15
7. Błony stomatologiczne 3x4/150
op. 3
8. Błona do drukarki DRYSTAR 5500
rozm.35 x 43/100
op. 6
9. Utrwalacz 2 x 20 l
op. 48
10. Wywoływacz 2x20l Op. 38

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Ulica ul. Grunwaldzka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kolbuszowa
Kod poczt 36-100
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 2271222
Fax 17 2271233
Internet www.szpital.kolbuszowa.pl
Regon 00030450400000
E mail sekretariat@szpital.kolbuszowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony obowiązuje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (a więc w szczególności w niniejszej umowie, w tym w jej § 9) na wskazanych warunkach.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c.Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a jej pisemnym potwierdzeniem będą wystawiane i zaakceptowane faktury- bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy.Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Jej pisemnym potwierdzeniem będą wystawiane i zaakceptowane faktury- bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy.Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi na brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych, ograniczenie działalności Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze.Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. 3 dni, od daty ich zaakceptowania ,także telefonicznego przez Zamawiającego.W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym w ww. ust. 5 lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zakupu zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7 - 11 stosuje się odpowiednio.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy również w przypadku, omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami.Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a lub ust. 3.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.kolbuszowa.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, wersja druk.płatna przel. 40 zł,: BANK PEKAO SA i O/Kolbuszowa nr 86124026271111000032536108
Data skl 02/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)