1. Robota budowlana w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11: 1) Wymiana drzwi wewnętrznych i remont pomieszczeń; 2) Przebudowa instalacji oświetlenia awaryjnego w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11 2. Dostawa wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych do Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11

Publication date 2014-08-22
End date 2014-09-09 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Światła sygnalizacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280614 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 454000001, 454211005, 315182002, 442212203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Robota budowlana w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11:
1) Wymiana drzwi wewnętrznych i remont pomieszczeń;
2) Przebudowa instalacji oświetlenia awaryjnego w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11;
1.2 Dostawa wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych do Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1) dla robót budowlanych - Wymiana drzwi wewnętrznych i remont pomieszczeń:
1) Dokumentacja techniczna, w tym: Przedmiar robót - załącznik nr 2a do SIWZ;
2.2) dla robót budowlanych - Przebudowa instalacji oświetlenia awaryjnego
1) Dokumentacja techniczna, w tym:
a) Przedmiar robót;
b) Projekt Wykonawczy;
- załącznik nr 2b do SIWZ.
2.3 dla dostawy wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych - opis zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotowego zamówienia, tj.:
1) Cześć 1 - Wymiana drzwi wewnętrznych i remont pomieszczeń;
2) Część 2 - Przebudowa instalacji oświetlenia awaryjnego w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11;
3) Część 3 - Dostawa wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych.

4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji:
1) na wykonane roboty budowlane - cześć 1 i 2zamówienia - 3 letniej gwarancji;
2) na wykonaną dostawę (dostarczone i zamontowane drzwi) - cześć 3 zamówienia - 5 letniej gwarancji.
5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej/projektowej (stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2) zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
6. Zamawiający dopuszcza drzwi równoważne do podanych w opisie - załącznik nr 3 do SIWZ. W celu ustalenia czy oferowane przez Wykonawcę drzwi spełniają stawiane im wymagania Wykonawca winien wykazać w treści oferty, na sporządzonym przez niego zestawieniu, że oferowane przez niego drzwi są równoważne.
7. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

Opis

1. Robota budowlana w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11 - Wymiana drzwi wewnętrznych i remont pomieszczeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla robót budowlanych - dokumentacja techniczna, w tym: Przedmiar robót - załącznik nr 2a do SIWZ;1. Robota budowlana w Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11- Przebudowa instalacji oświetlenia awaryjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, w tym:
a) Przedmiar robót;
b) Projekt Wykonawczy;
- załącznik nr 2b do SIWZ1. Dostawa wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych do Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Maciejewicza 11.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - opis zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Grabowo 2
Nr domu 2
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-265
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Fax 058 7820124 w. 38
Internet www.mopsgdynia.pl
Regon 00283033200000
E mail sekretariat@mopsgdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja samorządowa. Pomoc społeczna
Rodzaj zam inny Administracja samorządowa. Pomoc społeczna
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/11/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w przypadku ubiegania się o część 1 zamówienia - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 3 roboty budowlane w budynkach lub na budynkach przy czym wartość brutto każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 80.000 brutto. 2) w przypadku ubiegania się o część 2 zamówienia - że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - 2 roboty polegające na wykonaniu oświetlenia awaryjnego w budynku/ budynkach, przy czym wartość brutto każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 20.000 brutto. 3) w przypadku ubiegania się o część 3 zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli: 1) w przypadku ubiegania się o część 1 lub 2 zamówienia - wykonawca wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, tj. dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), oraz z min. pięcioletnie doświadczenie na tym stanowisku. 2) w przypadku ubiegania się o część 3 zamówienia - Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Poza dokumentami, o których mowa w pkt III.4.1-III.4.3 Ogłoszenia Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy (w przypadku ubiegania się o część 1 lub 2 zamówienia); 3) formularz cenowy - Załącznik nr 3a do SIWZ (w przypadku ubiegania się o część 3 zamówienia); 4) w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. pisemne zobowiązanie powinno zawierać w swojej treści co najmniej informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, b) sposobu w jaki zostaną wykorzystane zasoby podmiotu trzeciego przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim, d) zakresu i okresu udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I. W umowie na część 1 i 2 zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności w razie zmiany przepisów, w oparciu o które realizowana jest niniejsza Umowa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia w przypadku: 1) Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia. 2) Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 3) Zaistnienia przypadku działania Siły Wyższej. 3. Dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w przypadkach: 1) Dopuszczalnej prawem zmiany strony umowy lub oznaczenia strony umowy. 2) Wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy robót. 3) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmian przepisów o podatku od towarów i usług VAT 4) Wynagrodzenie Umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 5) Zmiany osoby na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. II. W umowie na część 3 zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanego asortymentu. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Kryt cena A
Spec www http://www.mopsgdynia.pl/www/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=7&Itemid=13
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, w Sekretariacie
Data skl 09/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, w Sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)