Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i rolet dla pomieszczeń sal konferencyjnych - I piętra Inkubatora Przemysłowo-Technologicznego w ramach realizacji inwestycji pn. Budowa Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego

Publication date 2014-08-26
End date 2014-09-03 10:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 282374 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa obejmuje:
1. K1- KRZESŁO KONFERENCYJNE 48 szt.
2. S1-STÓŁ KONFERENCYJNY 18 szt.
3. B1- BIURKO Z 2 PRZEPUSTAMI KABLOWYMI I OKABLOWANIEM PIONOWYM 36 szt.
4. KO 1 - KONTENER NA KÓŁKACH 36 szt.
5. K2- KRZESŁO OBROTOWE 50 szt.
6. SZ1- SZAFA AKTOWA Z JEDNĄ OTWARTĄ PÓŁKĄ 54 szt.
7. SZU1- SZAFA UBRANIOWA. 18 szt.
8. KO2- KOSZ NA ŚMIECI DO SAL KONFERENCYJNYCH 3 szt.
9. W1 WIESZAK STOJĄCY DO SAL KONFERENCYJNYCH 6 szt.
10. RO1a- Rolety wewnętrzne na okna o wymiarze 560x200 (okna czterokwaterowe) 26 szt.
11. RO1b- Rolety wewnętrzne na okna o wymiarze 450x200 (okna trzykwaterowe) 8 szt.
12. RO2a- Rolety wewnętrzne na okna o wymiarze 560x200 (okna czterokwaterowe) 3 szt.
13. RO2b- Rolety wewnętrzne na okna o wymiarze 450x200 (okna trzykwaterowe) 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Ulica ul. Kościuszki 32
Nr domu 32
Miejscowosc Tarnobrzeg
Kod poczt 39-400
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8226570
Fax 015 8222504
Internet www.tarnobrzeg.pl
Regon 83041350900000
E mail strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony druk OFERTA załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Informacjami o nazwie producenta, nazwie produktu lub numerze katalogowym nadanym przez producenta dla oferowanych produktów. W przypadku gdy producent nie nadaje produktom powyższych nazw ani numerów katalogowych dla produkowanych produktów, wówczas wykonawca dołączy oświadczenie iż producent nie nadaje produktom tych nazw.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu umowy - w przypadku - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, b) zmiana terminu płatności- w przypadku - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana wynagrodzenia - zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
Spec war Grontmij Polska Sp. z o.o. oddział w Rzeszowie ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów.
Data skl 03/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn: Tarnobrzeski Park Przemysłowo - Technologiczny w ramach działania 1.3 Wspieranie Innowacji współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013
Czy uniewaznienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca dostarczy wraz z ofertą zdjęcia lub karty katalogowe elementów proponowanego wyposażenia. Zdjęcia lub karty katalogowe powinny być oznakowane symbolami z opisu (np. K1- KRZESŁO KONFERENCYJNE) - jeśli są to katalogi zbiorcze należy zaznaczyć wyraźnie, którego wyrobu dotyczy oferta. Wymóg ten umożliwi zamawiającemu wstępne porównanie zgodności oferowanego mebla z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)