Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Działania informacyjno - promocyjne dla Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze

Publication date 2014-08-26
End date 2014-09-04 09:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Materiały reklamowe,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283278 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 793422005, 224620006, 221000001, 921112004, 724130008, 805400001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej działania informacyjno - promocyjne dla Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze .W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przygotowania hasła promocyjnego;
2) zaprojektowania, wykonania i dostawy promocyjnych materiałów drukowanych i gadżetów reklamowych;
3) przygotowania i prowadzenia strony internetowej Projektu;
4) przygotowania telewizyjnych materiałów promocyjnych oraz zakupu emisji;
5) opracowania i publikacji w regionalnych mediach drukowanych informacji prasowych/reklamy projektu;
6) opracowania i publikacji informacji prasowych/reklamy projektu w internecie;
7) wykonania tablic informacyjnych i pamiątkowych;
8) opracowania i wyprodukowania broszur, folderów, ulotek oraz albumu promocyjnego;
9) zorganizowania i obsługi konferencji;
10) zorganizowania i obsługi spotkań plenerowych - pikników edukacyjnych;
11) przygotowania i wdrożenia autorskiego programu nauczania;
12) przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników samorządowych,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Ulica Plac Teatralny 2
Nr domu 2
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 62 18 248
Fax 56 62 18 455
Regon 87112129000000
E mail j.pawlak@kujawsko-pomorskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 15/10/2015
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych - pok. 237 - P. Olgierd Sobkowiak. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Wiedza o zamówienie mogą sie ubiegać wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenia tj w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali co najmniej: a) 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości 150.000,00 zł brutto oraz b) 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu konferencji prasowej lub eventu promocyjnego (outdoorowego) oraz c) 1 usługę polegającą na przygotowaniu i realizacji jednego spotu radiowego lub telewizyjnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Zdolne Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dysponują zespołem realizacyjnym, w skład którego wchodzą co najmniej: a) Koordynator Zespołu - jedna osoba posiadająca: przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w kampaniach informacyjno-promocyjnych, doświadczenie w kontaktach z mediami, doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, b) Specjalista ds. promocji i reklamy - jedna osoba posiadająca: przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalisty w kampaniach promocyjno-informacyjnych, doświadczenie w opracowywaniu materiałów poligraficznych (np. plakatów, ulotek, billboardów), doświadczenie w redagowaniu tekstów wykorzystywanych w materiałach promocyjno-informacyjnych (artykuły prasowe i inne), c) Administrator stron www - jedna osoba posiadająca: przynajmniej 2 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu stron internetowych, uczestnictwo w pracach przy co najmniej 5 projektach witryn internetowych d) Programista - projektant stron www - jedna osoba posiadająca: przynajmniej 2 lata doświadczenia w pisaniu programów na użytek stron internetowych, projektowaniu interfejsu oraz posługuje się minimum jednym z języków programowania np. JAVA, PHP, SQL, JavaScript, uczestnictwo w pracach przy co najmniej 5 projektach witryn internetowych Wymieniony skład personelu Wykonawcy powinien być traktowany jako minimalne wymagania Zamawiającego. Nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego dla rzetelnego i efektywnego wypełnienia obowiązków. Zamawiający wymaga, aby Personel Wykonawcy był samowystarczalny i zdolny do zorganizowania pracy niezależnie lub z minimalnym wsparciem ze strony Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Koordynatora Zespołu, Specjalisty ds. promocji i reklamy oraz Administratora stron www jednej osobie. W skład zespołu powinny wchodzić minimum 3 osoby pełniące oddzielnie funkcje: Koordynatora Zespołu, Specjalisty ds. promocji i reklamy oraz Administratora stron www Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2. podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. zaparafowany załącznik nr 3 do wzoru umowy - harmonogram ramowy 4.W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia b) składu osób wskazanych w załączniku nr 6, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby spełniać będą warunki określone w SIWZ c) terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: d) wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, e) opóźnień w realizacji zamówienia powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego, f) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem Przez siłę wyższą strony rozumieją następujące zdarzenia: klęska żywiołowa, warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie elementu zamówienia, stan wojenny, żałoba narodowa, lub akty prawne wydane przez władze administracyjne
Kryt cena A
Spec www www.kujawsko-pomorskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Data skl 04/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej Projekt Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze współfinansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania POIS.02.01.00II.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu POIS.02.00.00II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)