Dostawy urządzeń medycznych ujęte w 16 zadaniach asortymentowych.

Publication date 2014-09-08
End date 2014-09-18 12:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy Limanowa
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190813 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 391200009, 391431124, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - 1 szt;
System do długotrwałej analizy EKG metodą Holtera - 1 szt;
Wielofunkcyjne łóżka z napędem elektrycznym - 14 szt;
Łóżka szpitalne - 10 szt;
Wózek do przewożenia odpadów medycznych - 1 szt;
Pompa infuzyjna - 2 szt;
Wózki do transportu chorych - 2 szt;
Myjnia - dezynfektor do basenów i kaczek - 3 szt;
Ssak elektryczny - 3 szt;
Respirator dla dorosłych i dzieci - 1 szt;
Materace przeciwodleżynowe - 7 szt;
Stół operacyjny uniwersalny - 1 szt;
Lampa bezcieniowa - 1szt;
Aparat do KTG - 1 szt.;
Dostawa aparatów USG - 2 szt;
Wózki medyczne - 2 szt

Opis

Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - 1 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweSystem do długotrwałej analizy EKG metodą Holtera - 1 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweWielofunkcyjne łóżka z napędem elektrycznym - 14 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweŁóżka szpitalne - 10 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweWózek do przewożenia odpadów medycznych - 1 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkowePompa infuzyjna - 2 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweWózki do transportu chorych - 2 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweMyjnia - dezynfektor do basenów i kaczek - 3 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweSsak elektryczny - 3 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweRespirator dla dorosłych i dzieci - 1 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkowe
Respirator dla dorosłych i dzieci - 1 sztMaterace przeciwodleżynowe - 7 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweStół operacyjny uniwersalny - 1 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweLampa bezcieniowa - 1szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweAparat do KTG - 1 szt.
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweDostawa aparatów USG - 2 szt
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkoweWózki medyczne - 2 szt.
Szczegółowy opis parametrów zawiera załącznik do SIWZ pn. Parametry techniczno-użytkowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy Limanowa
Ulica ul. Piłsudskiego 61
Nr domu 61
Miejscowosc Limanowa
Kod poczt 34-600
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 3372710
Fax 018 3372710
Internet www.szpitallimanowa.pl
Regon 00030437800000
E mail zampub@szpitallimanowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia będące przedmiotem dostawy są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.) - certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych; Materiały informacyjne (katalogi, foldery, opisy, fotografie instrukcje użytkowania itp w języku polskim) zawierające pełne dane techniczne, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w specyfikacji parametrów techniczno-użytkowych; W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. 2 dostawy o wartości brutto min. 130 000,00 zł. każda lub 1 dostawa o wartości min. 260 000,00 zł. i załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te dostawy zostały wykonane - dotyczy zadania nr 15
Inne dokumenty Autoryzacja serwisowa producenta - dotyczy zadania nr 15;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kryt cena A
Spec www www.szpitallimanowa.pl
Spec war siedzibie Zamawiającego
Data skl 18/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr Szpital Powiatowy w Limanowej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)