Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku

Publication date 2014-09-08
End date 2014-09-16 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 297818 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391300002, 331920002, 386220001, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wielkością i zakresem został przedstawiony w SIWZ.

Opis

1. Biurko proste 1 szt.
2. Zestaw sekretariat 1 szt.
3. Zestaw 1 1 szt.
4. Zestaw 2 23 szt.
5. Zestaw 3 3 szt.
6. Zestaw 4 7 szt.
7. Zabudowa pomieszczenia kasy 1 szt.
8. Stanowiska rejestracji 4 szt.
9. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 010 1 szt.
10. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 020 1 szt.
11. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 025 1 szt.
12. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 08 1 szt.
13. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 1.13 1 szt.
14. Aneks kuchenny sekretariat -zabudowa 1 szt.
15. Pomieszczenie socjalne- zabudowa 1 szt.
16. Stół konferencyjny 1 szt.
17. Stół konferencyjny 2200 x 800 7 szt.
18. Stolik okolicznościowy 2 szt.
19. Stolik 50x60 9 szt.
20. Regał aktowy 2OH 8 szt.
21. Regał aktowy 1 szt.
22. Regał aktowy 5 OH 15 szt.
23. Regał aktowy 2OH + 3 OH szkło 2 szt.
24. Szafa ubraniowo-aktowa 9 szt.
25. Przegroda szklana w okienku rejestracji 4 szt.
26. Lada od strony klienta w rejestracji 1 szt.
27. Fotel dyrektorski 1 szt.
28. Krzesło obrotowe tapicerowane 40 szt.
29. Krzesło stacjonarne 92 szt.
30. Ławka 2- osobowa 9 szt.
31. Ławka 3-osobowa 32 szt.
32. wieszak stojący 14 szt.1. Szafa kartotekowa 6-szuflad 105 szt.
2. Szafa kartotekowa 3 szuflady 3 szt.
3. Szafka ubraniowa bhp 15 szt.
4. Szafa na dokumenty niejawne 2 szt.Fotel laryngologiczno-okulistyczny 4 szt. 11. Fotel dermatologiczny 1 szt.1. Kozetka lekarska 17 szt.
2. Krzesło do pobierania krwi 1 szt.
3. Parawan 19 szt.
4. Taboret medyczny 5 szt.1. Waga lekarska 2 szt.1. Lampa bakteriobójcza 1 szt.1. Stolik oddziałowy - wielofunkcyjny 2 szt.
2. Wanna do dezynfekcji 5 szt.
3. Dozownik na 3 pudełka z rękawiczkami 6 szt. 11. Wózek na brudną bieliznę 1 szt.1. Pojemnik na papier toaletowy 10 szt.
2. Szczotka do wc 10 szt.
3. Lustra 24 szt.
4. Lustra 10 szt.
5. Podajnik na ręczniki 41 szt.
6. Dozownik na płyn dezynfekcyjny 26 szt.
7. Kosz komunalny z pokrywą ok. 50 l 10 szt.
8. Kosz z pedałem ok. 20l 12 szt.
9. Kosz komunalny 50 szt.
10. Dozownik na mydło 36 szt.1. Wózek do sprzątania 2 szt.
2. Maszyna sprzątająca 1 szt.1. Rolety 4 szt.1. Drabina wolnostojąca 1 szt.1. Lodówka wolnostojąca 1 szt.
2. Termometr 2 szt.1. Tablica informacyjna 1 szt.
2. Tabliczki informacyjne na drzwi 45 szt.
3. Tabliczki do WC 10 szt.
4 Napisy na szybie 4 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Ulica ul. Wyszyńskiego 21
Nr domu 21
Miejscowosc Włocławek
Kod poczt 87-800
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 413 69 00
Fax 54 413 69 41
Internet www.womp.wloclawek.pl
Regon 91035171000000
E mail womp@womp.wloclawek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 15
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 25
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a)Foldery poglądowe oferowanych produktów b)W zakresie mebli medycznych - oświadczenie o spełnieniu przez przedmiot zamówienia wszystkich wymagań i warunków wprowadzonych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U nr 107, poz. 679 ze zm.), - załącznik nr 6 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.womp.wloclawek.pl
Spec war Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek
Data skl 16/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)